Online

Website 

De officiële website, www.sporting.be blijft het medium bij uitstek voor grote informatie naar zowel de supporters als de commerciële partners. De website wordt als eerste communicatiemiddel naar de buitenwereld toe gebruikt waardoor alle informatie die daar verscijnt ook officieel is.

Wij bieden de supporters ook via de website een platform in de vorm van de Shoutbox om toch maar hun mening te kunnen uiten over bepaalde onderwerpen binnen de club. Hiermee wil Sporting Lokeren toch maar eens benadrukken dat het naar de supporters wil luisteren.

Door de verscheidenheid aan sociale mediakanalen. Volgens de statistieken zien we toch een bereik van 50 000 bezoekers per dag.

Twitter

Sinds 2011 is Sporting Lokeren actief op Twitter. We beschikken vandaag over meer dan 5 300 volgers, elke dag sluiten er zich nog steeds nieuwe mensen aan tot onze Twitter pagina. Dit is voor ons het uitgelezen kanaal om snel nieuws te verspreiden, of meer mensen naar onze website te lokken. Twitter biedt de mogelijkheid om kort en snel te reageren op bepaalde nieuwsfeiten en gebeurtenissen (kalenderwijzigingen, transferperikelen, enz)

Twitter is ook een uitgelezen manier om interactie bij de supporters los te weken. Het is interessant als je informatie op een ludieke manier kan meegeven zodat de mensen het leuk vinden om de tweet te retweeten. Verder kan je meteen de mening van de supporters vernemen over bepaalde standpunten en de behoeften beter invullen. Het is een goede manier om te weten wat de supporters over onze club denken

Sporting Lokeren kan je vinden onder @KSCLokeren. Verder proberen we zoveel mogelijk gebruik te maken van hashtags zodanig dat het voor de supporters makkelijker wordt om ons terug te vinden. 

Facebook

De Facebook van Sporting Lokeren telt momenteel meer dan 13.000 fans. Het is een medium met een enorme reikwijdte. Veel fans gebruiken de “vind ik leuk” knop of delen een status die wij plaatsen op de pagina. Daardoor worden vele mensen bereikt wat het voor onze verspreiding van informatie dan weer interessant maakt.

Net als Twitter vormt het een belangrijke bron voor artikels die in de Belgische media verschijnen. Wij proberen bijna elk artikel die Sporting Lokeren gerelateerd is te delen op onze kanalen zodat de supporters niets hoeven te missen.

Als laatste trachten we de supporters zo goed mogelijk te helpen bij de vragen die gesteld worden via onze Facebookpagina. 

Youtube

Beelden zeggen meer dan woorden daarom maken we bij Sporting Lokeren gebruik van een eigen Youtube kanaal. Via deze manier wordt het ook makkelijker voor onze fans om onze filmpjes online te vinden via Google en andere online zoekmachines.  

Plaats uw firma in de kijker op één van onze sociale media en verhoog bereik op regionaal en nationaal vlak. Neem gerust contact op met bart.verkest@sporting.be of telefonisch via 09/348.39.05. 

Logo Q-teamLogo Maximum ImageLogo JartaziLogo ConcordiaLogo Combell