RAAL La Louvière

Gumienny Serge

Tweede Helft
90' EINDE
Zoundi kreeg net voor het einde van de wedstrijd nog een goede kans, maar Proto bracht redding. Daardoor blijft de treffer van Kristinsson beslissend.
80' DOELPUNT
Zoundi profiteert van een misverstand in de thuisverdediging om Kristinsson te bedienen. De Ijslander, één van de weinige spelers op niveau, opent de score.
69' Bangoura krijgt tot twee keer toe de mogelijkheid om te scoren, maar hij krijgt de bal niet voorbij Proto.
57' De ingevallen Sylla dribbelt drie thuisverdedigers en bedient Bangoura. Die mist onbegrijpelijk.
Eerste Helft
45' RUST
Er viel weinig te beleven in deze eindeseizoenswedstrijd pur sang. De thuisploeg onder leiding van Rogerio toont zich iets bedrijviger. Maar goals leverde dat nog niet op.
43' Net voor de rust nog een kans voor de thuisploeg. Een goed spelende Rogerio bedient Buelinckx. Die komt alleen voor Dabanovic maar besluit net naast.
30' Na een half uur eindelijk het eerste wapenfeit van Lokeren. Bangoura verlengt een voorzet van De Geest tot in de voeten van Kristinsson. De Islander knalt de bal hoog in de tribune.
23' Nog eens een kansje voor de thuisploeg. Rivenet knalt over.
19' Rogerio probeert de wedstrijd te dirigeren voor de thuisploeg, maar onder impuls van Bangoura komt Lokeren beter in de wedstrijd.
12' Buelickx probeert een foutje van Katana af te straffen. De bal gaat in hoekschop.
10' Een ontspannen thuisploeg domineert de openingsfase. Aliaj trapt een voorzet met een hoog banaangehalte, Kenmogne kopt de bal over.
00' VOORAF
Haydock is geschorst bij de thuisploeg. Lokeren mist een half elftal geblesseerden onder wie Zitka en Vonasek.