R.W.D.M.

Verbist Johan

Tweede Helft
90' Eindverslag:
RWDM was het enige team dat een echte kans kreeg. Temmerman verzilverde die meteen. Lokeren moet Standard weer voor zich dulden.
80' Gretarsson is gevaarlijk op vrije trap.
RWDM komt er af en toe uit, maar gaat slecht om met de counters.
70' Lokeren zet wat meer druk, maar veel stelt het allemaal niet voor.
58' Doelpunt:
De bal komt over Katana tot bij Temmerman. Hij legt droog naast Dabanovic binnen.
48' Magro kopt net over.
Eerste Helft
45' Rustverslag:
Het is moeilijk spelen op een zwaar veld. Beide teams moesten sowieso al verscheidene kernspelers missen. Beide elementen verklaren het matige spel.
40' Het is al een tijdje heel wat minder. Door het slechte veld komen beide teams amper aan voetballen toe. Bovendien vallen de spitsen telkens opnieus in de buitenspelval.
20' Kimoto kopt een hoekschop door, Zoundi profiteert niet.
12' De Beule kan van dichtbij niet in doel besluiten.
08' Het tempo ligt hoog, maar kansen zijn er nog niet geweest. Een schot van Temmerman niet meegerekend.
00' Voor de wedstrijd:
RWDM heeft een zware week achter de rug. De licentie halen vormt uiteindelijk geen probleem volgens voorzitter Eric De Prins. RWDM wil de zware nederlaag tegen Westerlo uitwissen. Trainer Ferreira moet het wel doen zonder Allou, Okonedo, Smid en Fassote (geel geschorst).
Ook Lokeren-trainer Put heeft een gehavend team. Bangoura, De Neef, Manzagala, Rudi, Van Hoeylandt, Vonasek, Zitka, Helgason en Maiga zijn er door blessures niet bij. Het veld ligt er wel bijzonder slecht bij.