Germinal Beerschot Antwerpen

2003-2004
30/04/2004
Ancion Armand

Bij G.Beerschot is Messoudi geschorst. Bodor is vermoeid na een interland en zal niet spelen. Franky Van der Elst moet het zonder Tailson stellen. De spits is geschorst en wordt vervangen door Bancé. Bij Lokeren staat Zoundi in de basis, Zere start op de bank.
05' Cruz met de eerste dreiging, zijn bal gaat naast.
07' DOELPUNT Eerste aanval van Lokeren. Zoundi kan afdrukken. Het schot is niet zo hard, maar gaat toch langs Luciano binnen. Raar doelpunt, maar het is wel 0-1 voor de bezoekers.
15' Buiten het openingsdoelpunt van Zoundi is er weinig te beleven op het Kiel. Veel spelers schuiven onderuit op de grasmat, Bance dreigt voor Lokeren.
17' Weer Lokeren, maar Bance kan er geen 0-2 van maken.
21' DOELPUNT Elke goede actie levert een doelpunt op. Haagdoren zet goed door en dat levert en hoekschop op. Die belandt bij Prince. De spits kopt het leer in het pak, waar Dhont binnenknalt: 1-1.
26' Schot van Zoundi gaat voorlangs.
26' Aan de overkant schiet Snelders naast.
40' Bance met de kans, maar hij moet te snel reageren en schiet naast.
44' Vrije trap Hoefkens, Camara komt net te kort om de bal voorbij De Wilde te trappen. Beste kans voor rust voor de thuisploeg.
48' Knappe collectieve aanval van de thuisploeg, de afwerking van Camara is te zacht om De Wilde te kloppen. Uit de verschillende hoekschoppen puurt GBA geen doelpunt.
50' Afstandsschot van Baldvinsson gaat over.
52' Bance schiet naast.
55' De tien minuten na rust waren zo aangenaam als heel de eerste helft samen. Ook de toeschouwers zijn wakker geworden.
58' Knappe actie Cruz, pegel Camara, De Wilde redt.
63' Blijft een aantrekkelijke match, ondanks de zware regenval.
69' DOELPUNT Knappe actie van Camara op links. Hij laat De Wilde kansloos. Beerschot op voorsprong.
75' Schot Haagdoren gaat naast.
77' Van der Elst grijpt in en brengt Mbida en Van Hoey. Vidarsson en Gretarsson moeten naar de kant.
83' Haagdoren krijgt een soort applausvervanging, in zijn plaats komt Bodor.
85' Reuzenkans voor Lokeren. Kristinsson vindt Luciano op zijn weg, in de rebound trapt Renathino naast.