Dinamo Tirana

2003-2004
14/08/2003
Jakov Haim (Israel)

0' weinig toeschouwers in Tirana: een 2000-tal volgens Tom Boudeweel voor 927live; temperatuur: 33°
6' eerste actie van de thuisploeg: oprapertje voor Milojevic
8' hoekschop Kristinsson: kopbal Vidarsson aan de tweede paal gaat onder de keeper door; de bal wordt op de lijn gered
14' Sporting controleert de match. Een tweede kans voor Lokeren komt er via een vluchtschot van De Beule. De bal gaat net naast.
19' DOELPUNT DE BEULE actie op tegenaanval vanop links, De Beule scoort
30' Lokeren controleert de match voorlopig vrij makkelijk. Sporting heeft wat gas teruggenomen. Opnieuw mooie faze Lokeren: Baldvinsson werkt de bal tegen de paal.
40' BALDVINSSON SCOORT !!!! 0-2 voor Sporting
45' Van Hoeylandt scoort net voor rusten 0-3 !
45' Lokeren gaat rusten met een comfortabele 0-3 tussenstand: De Beule, Baldvinsson en Van Hoeylandt stonden aan het kanon.
46' Van Hoeylandt is bij de rust vervangen door Ekounga.
55' Sporting controleert de match. De Beule maakt er 0-4 van.
75' Tussenstand nog steeds 0-4. Tempo is een beetje gezakt. Er was nog een kansje voor Gretarson, die echter een paar meter naast doel trapte. Muzinga is intussen Conte komen vervangen.
77' Overmeire komt in het veld. Gretarson gaat naar de kant.
82' Lokeren domineert rustig, Tirana komt niet toe aan een actie. In de tweede helft heeft Milojevic nog geen bal moeten pakken. Sporting pakt het ook wat rustiger aan, en houdt de bal in de ploeg.
90' Eindstand: 0-4
Sporting behaalt een prima uitgangspositie voor de terugmatch op Daknam op 28 augustus.
Sporting domineerde de ganse match en kreeg de beste kansen tegen een bescheiden Tirana. De Beule, Baldvinsson en Van Hoeylandt voor rust en De Beule na rust zorgen voor een verdiende en comfortabele 0-4 uitzege van onze jongens.
Foto Uitwedstrijd Tirana Foto Uitwedstrijd Tirana Foto Uitwedstrijd Tirana