Cercle Brugge

2005-2006
30/04/2006
Geldhof Frederik

0' - Alle lof voor de meegereisde Lokerenfans. Zij die present zijn in het Jan Breydelstadion voor de laatste uitwedstrijd van het seizoen mogen zichzelf terecht "echte supporters" noemen. Het webteam daarentegen rekent ook deze keer op de wonderen van de digitale televisie en levert zo een LIVE verslag aan de thuisblijvers.
4' - Vrije trap voor Sporting. Bancé knalt hard tussen de palen, maar Vandendriessche redt.
5' - Cercle claimt een penalty, na een fout van Van Hoey. Scheids geeft geen strafschop.
8' - De scheidsrechter compenseert door een fout op Bancé in de grote rechthoek ook niet te fluiten. De Burkinees ging alleen op Vandendriessche af.
18' - Lazic pakt een schot van Stijn De Smet.
27' - Vrijschop voor Cercle op een zeer gevaarlijke plaats. Pinas trapt op Van Hoey. Corner is het gevolg.
28' - Lazic moet zijn beste reflexen bovenhalen op een inzenden van Portier.
32' - El Mouataz verspeelt de bal en Pivaljevic besluit nipt naast. Cercle is duidelijk de gevaarlijkste ploeg.
40' - Bouchouari stuurt Bancé weg, maar de Cercle goalie redt.
42' - inout Vervanging Lokeren - El Mouataz wordt vervangen door De Winne. Van Hoey wisselt van flank.
43' - geel Gele kaart voor de net ingevallen De Winne (Lokeren).
45' - Ruststand 0-0
54' - goal Doelpunt Cercle - Pivaljevic staat paraat om een rebound via de paal binnen te trappen : 1 -0
63' - inout Vervanging Cercle - De Smet wordt vervangen door Boi.
65' - inout Vervanging Lokeren - Overmeire wordt vervangen door Correia.
75' - geel Gele kaart voor Slovic (Cercle)
82' - Heet standje voor de Lokerse goal. Maar Slovic besluit uiteindelijk over. Lokeren heeft het meeste balbezit maar doet daar te weinig mee.
85' - inout Vervanging Cercle - Pivaljevic wordt vervangen door Muhamadu.
88' - Bancé trapt via een Cercle-been in corner. Lokeren drukt.
89' - inout Vervanging Cercle - Grondin wordt vervangen door Vandenbussche.
90' - goal Doelpunt Cercle - Brian Pinas beslecht de match in het voordeel van de Westvlamingen : 2 - 0
92' - Einde van de wedstrijd