KSK Beveren

Goal
goal38
goal90

beeld vorige wedstrijd Het is al van het seizoen 1999-2000 geleden dat we nog eens een klinkende thuiszege behaalden tegen SK Beveren, 5-2 werd het toen. En eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik vandaag hiervan geen herhaling verwacht. De speelse Ivorianen zijn favoriet op de mooie grasmat van Daknam tegen een bijzonder gehavende thuisploeg. Lokeren mist maar liefst 8 A-kernspelers. Vooral achteraan is het gemis opvallend met het ontbreken van Joao Carlos en Doll. beeld vorige wedstrijd Beveren nam de beste start en Lokeren zocht naar de beste organisatie. Fontenette mocht vrij voorzetten, gelukkig was er geen Beverse voet om binnen te tikken. Na tien minuten komt Sporting. Bouchouari maakt zich goed vrij, maar besluit op Copa. Jukic is de volgende, wordt alleen voor Copa gezet en heeft alle tijd om te controleren maar beslist onmiddellijk te trappen, naast. En als de bal niet naast gaat, dan is er Copa om de meubelen te redden. Hij pakt alles. Een knal van Vidarsson van dichtbij, een kopslag van Bouchouari en in de slotseconden houdt hij een gemaakt goal van Jukic uit zijn kooi. Beveren kan daar alleen balbezit tegenoverstellen. Op één uitzondering na wanneer Sanogo kan profiteren van een onoplettendheid en hij scoort tegen de gang van het spel 0-1.
Sporting speelt evenwel zijn beste voetbal van dit seizoen. Met een 3-1 stand bij de rust had niemand er naar gekraaid. beeld vorige wedstrijd Het verslag van de tweede helft volgt later... beeld vorige wedstrijd Alle foto's : Guido Van Damme - http://www.tphotoshopken.info