RAAL La Louvière

22/04/2006
Jordens Peter
logo RAAL La Louvière

0' - Mady start op de bank bij Lokeren. Van Hoey start in de basis. Mooi voetbalweer trouwens op Daknam, waar de hekkesluiter op bezoek is.
2' - Eerste prik van La Louvière. Carlos trapt over de bal, en Mazurkiewicz kan aanleggen. Zijn schot gaat voorlangs de kooi van Lazic.
9' - Schot van Emerand, Lazic pakt. Lokeren heeft in de eerste 10 minuten nog niks kunnen voor mekaar krijgen.
10' - Filipovic zet vanop zijn vertrouwde linkerflank laag voor tot bij Bance, die knap aanneemt en in één tijd naast besluit.
11' - goal Doelpunt Lokeren - Counter van Lokeren: Overmeire geeft schitterend door naar Vuckomanovic, die de bal simpel binnentikt.
10' - Lazic moet ver uit het strafschopgebied de meubelen te redden, en is net op tijd terug voor het schot dat volgt naar de halflege goal.
14' - goal Doelpunt Lokeren - Magnifieke lob van Runar Kristinsson die Vuckomanivic alleen op weg zet naar Cordier. Zijn 2de van de avond!
beeld wedstrijd 15' - goal Doelpunt La Louviere - Stoikov scoort meteen de aansluitingstreffer: zijn schot gaat binnen via de paal.
17' - geel Gele kaart voor Guilmot (La Louviere): fout op Overmeire
17' - Een nieuwe kans voor Stoikov: Lazic pakt. Een halve minuut ervoor had Kristinsson aan de overkant een kans over en naast besloten.
28' - Het spel kabbelt over en weer, zonder echte kansen in de laatste 10 minuten.
28' - Een reuzekans voor La Louvière: Bosak komt alleen voor Lazic, maar besluit onbegrijpelijk hoog over. Wie dit ziet weet waarom La Louviere zo weinig scoort.
29' - Bouchouari dringt door tot ver in het strafschopgebied, maar legt slecht terug.
34' - goal Doelpunt La Louviere - Bosak: La Louviere maakt gelijk na een scrimmage voor de goal, al dan niet na een aanvallende fout.
beeld wedstrijd 40' - Mooie actie van Lokeren over verschillende schakels. Kristinsson bedient uiteindelijk Filipovic, die hard naar de hoek trapt. Cordier werkt in hoekschop.
45' - Vuckomanovic krijgt net voor affluiten nog een kans op een derde treffer, maar zijn schot gaat net over.
47' - Lokeren bijna terug op voorsprong. Cordier redt eerst een bal van Vukomanovic en dan de rebound van Bancé.
46' - inout Vervanging Lokeren - Kristinsson wordt vervangen door Madi.
51' - goal Doelpunt Lokeren - Bance knikt een voorzet van Filipovic binnen in het hoekje.
55' - Filipovic met een schitterende actie en een alweer prima voorzet op Bance. De kopbal van Bance strandt op de rug van een La Louviere verdediger.
60' - inout Vervanging La Louviere - Cousin wordt vervangen door Ladriere.
beeld wedstrijd 62' - inout Vervanging Lokeren - Vukomanovic wordt vervangen door Camara.
67' - Actie van La Louviere, Bosak kan net niet aanleggen.
68' - inout Vervanging Lokeren - Madi wordt vervangen door De Winne.
70' - inout Vervanging La Louviere - Stoikov wordt vervangen door Jbari.
74' - Vrije trap op een leuke plek voor Lokeren. Het is Hasi die trapt, in de armen van Cordier.
76' - Bance moet het alleen doen vanuit een scherpe hoek. Het schot is snoeihard, maar belandt in het zijnet.
78' - inout Vervanging La Louviere - Mazurkiewicz wordt vervangen door Tiago.
beeld wedstrijd 79' - Bance kopt op een corner, net naast.
85' - Bance kan net net koppen en Bouchoari wacht te lang om te trappen.
90' - Lokeren wint verdiend van La Louvière met 3-2. Een aangename eerste helft werd reeds gekruid met 4 goals. Na rust kwam La Louvière er niet meer aan te pas. De onvermijdelijke Bancé scoorde de winning goal.