RSC Charleroi

25/11/2006
Ver Eecke Johny
logo RSC Charleroi

1' - Lokeren is gestart met enkel Maznov in de spits, met Runar vlak erachter.
5' - Charleroi dringt aan in de aanvalsminuten. Pinto raakt een bal ongelukkig en lanceert zo Orlando. Lazic duikt in de voeten en pakt de bal.
8' - Geweldige kans voor Smolders in de 8ste minuut. Lazic redt met de voet.
10' - Maznov met het hoofd op voorzet van Runar. Luzi plukt de bal in de hoek.
24' - Toch nog eens een snelle actie van Lokeren; een mooie combinatie eindigt bij Filipovic; zijn voorzet waait voorbij het doel.
25' - Camara kan diep doordringen maar loopt zich vast.
26' - Actie Kristinsson die een verre voorzet mooi controleert, zich in één tijd vrijkapt maar Runar trapt uiteindelijk ver over.
29' - yellow Gele kaart voor SOUZA DE GUEDES (CHARLEROI)
beeld wedstrijd 34' - Doelpunt Charleroi maar terecht afgekeurd wegens buitenspel.
40' - Runar speelt zichzelf vrij met een technisch hoogstandje maar wordt gehaakt net voor de baklijn. Scheidsrechter Ver Eecke fluit niet.
41' - Runar lobt naar Camara, die te lang wacht en de kans is weg.
45' - De beste kans van de eerste helft voor Lokeren valt te noteren in de laatste minuut. Camara kan oprukken, geeft door naar links voor Runar die in één tijd doortikt naar Maznov. Goran kan vrij aanleggen maar knalt meters naast doel.
45' - Een flauwe eerste helft op Daknam. Charleroi startte het best en kreeg een goede kans via Smolders. Maar vrij snel bracht Lokeren evenwicht in het spel en Sporting ging gaandeweg domineren. Veel kansen leverde dit echter niet op. 0-0 is dan ook de logische tussenstand.
46' - inout Vervanging LOKEREN - Vukomanovic wordt vervangen door Hasi.
46' - inout Vervanging LOKEREN - Overmeire wordt vervangen door De Winne.
46' - De Winne en Doll spelen centraal achterin; Pinto schuift op naar het middenveld.
beeld wedstrijd 47' - Hard schot van El Mouataz, Luzi pakt.
55' - Maznov zet zich goed door aan de cornervlag en geeft laag en hard voor. Luzi kan niet meer dan de bal wegschampen.
62' - inout Vervanging CHARLEROI - Detal wordt vervangen door Camus.
63' - inout Vervanging CHARLEROI - DOS SANTOS COSTA wordt vervangen door JOVIAL.
69' - Filipovic probeert nog eens iets. Zijn lobje gaat net over. Gelukkig nog eens wat opwinding in deze trage wedstrijd.
78' - Van Hoey met een mooie actie op rechts haalt de achterlijn en zet goed voor, Luzi kan wegboksen.
79' - inout Vervanging LOKEREN - Camara wordt vervangen door Tambwe.
80' - Filipovic krijgt de bal op counter en zet net niet goed genoeg voor op Tambwe die niet kan doorlopen met de bal en van te ver moet besluiten. Zijn schot gaat te zwak in de handen van Luzi.
beeld wedstrijd 82' - Schot Kristinsson, net naast het doel.
83' - Pech voor Lokeren: Pinto is slecht neergekomen bij een schaarbeweging en geeft aan dat hij niet meer verder kan. Lokeren heeft alle vervangingen opgebruikt en moet met 10 verder.
84' - Pinto komt toch terug tussen de lijnen na verzorging.
88' - Vrije trap Runar. De bal gaat voorlangs.
89' - inout Vervanging CHARLEROI - Christ wordt vervangen door Guerenne.
90' - yellow Gele kaart voor Van Hoey (LOKEREN)
91' - Vrije trap voor Charleroi via Chabaud. De bal gaat naast via een Lokers lichaam. De vrije trap was trouwens volledig onterecht toegekend na een goede tussenkomst van Van Hoey.
91' - De wedstrijd eindigt zoals hij begonnen is; en dat is de enige terechte uitslag bij deze slechte match. Lokeren was in de tweede helft de enige ploeg die zelfs probeerde om te scoren. De wil was er wel, maar het is moeilijk om tot kansen te komen voor onze ploeg dit seizoen. Met een puntje schiet Sporting weinig op in het klassement.
beeld wedstrijd