St.-Truidense VV

10/03/2007
Barbry Geert
logo St.-Truidense VV

0' - Patiyo Tambwe maakt geen deel uit van de kern. Hij viel af als 19e speler omwille van een liesblessure.
5' - De eerste actie is voor de Limburgers. Shishuba kan zowat voorbij iedereen wandelen, heeft ook alle tijd om voor te zetten maar doet dat - gelukkig voor Sporting - heel slecht.
7' - Schotje van Carlos vanop 30 meter; de bal gaat naast en over.
8' - Lokeren dringt nu wat aan. Mbayo zet zich door en legt de bal goed terug op Bouabe. Zijn schot gaat over.
10' - yellow Gele kaart voor Armoumen (LOKEREN)
15' - Vrije trap van Kristinsson na een fout op Runar zelf. De bal gaat maar net naast.
20' - goal Doelpunt LOKEREN - owngoal Vanczak na voorzet van Dufer
beeld wedstrijd 28' - Een op het eerste zicht ongevaarlijk schot geeft toch wat problemen voor Lazic, die zich op de bal verkeek.
31' - Nog eens een mooie actie van Lokeren. Runar stuurt Van Hoey weg op rechts die een goede voorzet aflevert. De Lokerse spitsen worden echter afgetroefd door de Staaiense verdedigers.
35' - goal Doelpunt STVV - Simaeys
37' - Een verre hoge bal van Kristinsson wordt door doelman Boeckx buiten de 16 weggekopt. Mbayo kan niet profiteren van het lege doel.
40' - Shishuba is bijna alleen op weg naar doel. Gelukkig kan Bouabe nog inhalen en ontzetten.
42' - Een reuzekans voor STVV na een vrije trap. De bal wordt doorgekopt tot bij Vanczak die moederziel alleen voor Lazic staat. Onze doelman redt het schot van heel dichtbij.
45' - STVV krijgt nog een countermogelijkheid net voor affluiten van de eerste helft, maar het schot gaat gelukkig weid naast.
beeld wedstrijd 45' - We gaan rusten na een heel matige eerste helft, waarin Sporting wel veldoverwicht had. Er waren nauweliks kansen het vermelden waard aan beide kanten. Lokeren kwam toch op voorsprong na een eigendoelpunt van Vanczak. STVV kon echter de bordjes weer in evenwicht brengen na een zeldzame tegenprik. Simaeys kopte de bal tegen de netten.
47' - Actie Lokeren; Armoumen knalt in de handen van Boeckx.
50' - Dribbelactie van Armoumen, maar de Marokkaan legt niet af en gaat zelf voor een schot. De bal waait ver naast.
51' - STVV scoort via Shishuba op een scherpe counter. Het doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel.
52' - Opnieuw een scherpe counter van STVV, referee Barbry legt de bal niet op de stip na een verdachte tackle.
56' - inout Vervanging LOKEREN - Kristinsson wordt vervangen door Diedhiou.
57' - Lazic kwetst zich bij een gevaarlijk ingetrapte corner. Hij kan gelukkig verder na wat oplapwerk.
beeld wedstrijd 62' - Vrije trap van El Mouataz, Boeckx gaat goed plat.
68' - Eventjes wat druk van Lokeren. Een mooie voorzet van Dufer wordt door Diedhiou net voor de aanstormende Mbay doorgekopt. Hier zat meer in.
72' - inout Vervanging LOKEREN - Filipovic wordt vervangen door Camara.
76' - Kansje voor Lokeren. Diedhiou trapt op het lichaam van een Truiense speler.
79' - inout Vervanging STVV - Chimedza wordt vervangen door Peeters.
85' - Nog eens een zeldzame aanval van Lokeren. Armoumen legt achteruit, maar Mbayo trapt huizenhoog over. Typerend voor deze barslechte match.
85' - inout Vervanging LOKEREN - Dufer wordt vervangen door Vukomanovic.
beeld wedstrijd 86' - Een Lokerse aanval op rechts, de bal wordt opnieuw achteruit gelegd. Nu is het Carlos die zijn schot net niet laag genoeg kan houden.
90' - inout Vervanging STVV - Debroux wordt vervangen door Buvens.
92' - Nog eens een match van de laatste kans. Nog eens een kans die niet wordt gegrepen. Lokeren blijft steken op 1-1 na een ontstellend zwakke partij, waarbij het nauwelijks een doelkans kon creƫren. Het wordt nog een lange strijd.