Excelsior Mouscron

01/03/2008
Geldhof Frederik
logo Excelsior Mouscron

0' - Zoals verwacht vervangt Muharemovic de geschorste Dupré. Tambwe is fit geraakt en staat in de ploeg voor deze belangrijke wedstrijd.
2' - Walasiak is dicht bij een doelpunt voor Moeskroen. Wat nonchalance bij Lazic en de Lokerse verdedigers zorgde bijna voor een koude douche. De lob van Jonathan gaat gelukkig naast het lege doel.
3' - Voor de eerste keer ook Lokeren. Golan die op doel kopt maar kan Volders niet bedreigen
5' - Tambwe blijft geblesseerd liggen, die heeft blijkbaar toch nog last van zijn blessure
7' - Tambwe komt er terug op, hij kan verder
11' - Voorlopig valt er niet veel te noteren, er is veel middenveldspel en beide teams komen niet echt aan het doel van de tegenstander
13' - Vrije trap voor Lokeren, dat toch nadrukkelijk de aanval kiest.
13' - Carevic geeft de vrije trap te laag. De bal blijft steken in de muur.
22' - Moeskroen speelt met een dubbele verdedigingsgordel. Lokeren vindt moeilijk een gaatje.
26' - Moeskroen krijgt 2 vrije trappen op een niet onaardige plaats. Lazic redt met de vuisten.
28' - yellow Gele kaart voor TEKLAK Alexandre (MOESKROEN)
31' - Plots Lokeren! Muharemovic kwam helemaal van achteraan mee en deed een 1-2 met Tambwe, maar de vleugelverdediger knalt hem naast
35' - Mooie actie van Walasiak op rechts die Bassegio in het centrum bedient. Walt's schot waait ver naast.
39' - De onzorgvuldigheden en foute passes volgen zich op aan beie kanten. Het Lokerse publiek is duidelijk ontevreden en fluit de 22 acteurs op het veld uit.
45' - Een draak van een eerste helft levert een erbarmelijk schouwspel op in Daknam. Nauwelijks kansen maar des te meer foute passes zorgen voor de enige mogelijke ruststand: 0-0.
46' - inout Vervanging LOKEREN - TAMBWE Patiyo wordt vervangen door ARMOUMEN Mohamed.
50' - Het begin van de tweede helft is zoals de eerste helft. Veel beterschap is niet te merken, nog steeds enorm veel foute passes en en geen enkele kans
52' - Er valt een kans uit de lucht. Armoumen kan alleen op Volders af. De doelman redt het schot. Reuzekans voor Lokeren.
57' - yellow Gele kaart voor SAPINA Jeremy (MOESKROEN)
62' - De tweede helft is voorlopig niet veel beter dan de eerste. Veel middenveldspel, weinig kansen.
63' - Doll komt gepast met een voetje tussen op een Moeskroen schot. De corner levert niks op.
65' - Omhaal Vandooren, ver over het doel van Lazic.
67' - Fout op een sterk spelende Walasiak. Vrije trap voor Moeskroen op een leuke plaats. Die levert niks op.
68' - Carevic met één van zijn gevaarlijke corners. Armoumen trapt de rebound op de paal. Geen geluk voor Lokeren.
69' - inout Vervanging LOKEREN - MBAYO Marcel wordt vervangen door TSHILOLA TSHINYAMA Tiko.
71' - Opnieuw brengt een geluksbal Armoumen alleen voor Volders. Onze Marokaanse spits mist opnieuw. Wie niet kan scoren, kan ook niet winnen natuurlijk.
73' - inout Vervanging MOESKROEN - TOMOU Bertin wordt vervangen door HARBAOUI Hamdi.
78' - Lokeren komt wel maar in de zone van de waarheid laten ze het enorm afweten, alleen Armoumen kon al alleen op Volders afgaan maar die faalde steeds
79' - inout Vervanging MOESKROEN - VANDOOREN Gonzague wordt vervangen door SISHUBA Asanda.
83' - inout Vervanging LOKEREN - OVERMEIRE Killian wordt vervangen door DE WILDE Stijn.
85' - yellow Gele kaart voor HARBAOUI Hamdi (MOESKROEN)
86' - inout Vervanging MOESKROEN - DUGARDEIN Steve wordt vervangen door STOICA Alin.
87' - Opnieuw een gevaarlijke corner. Stijn De Wilde kopt maar had beter gelaten voor een aanstormende ploegmaat.
88' - Gevaarlijk schot van Walasiak. Lazic redt met de vuisten maar er komt wel nog een corner voor Moeskroen.
90' - 3 minuten extra
92' - Vrije trap in blessuretijd voor Moeskroen op een gevaarlijke plaats.
92' - De vrije trap gaat hard en laag. Lazic gaat goed plat.
93' - Stijn De Wilde wordt gehaakt in het strafschopgebied. Penalty voor Lokeren.
93' - yellow Gele kaart voor OUSSALAH Mustapha (MOESKROEN)
94' - Doll trapt zacht en laag. Doelman Volders redt makkelijk. Opnieuw kan Lokeren in de laatste minuut niet scoren via de stip.
94' - Doll mist, de 2e penalty in evenveel weken wordt gemist