KAA Gent

Doelpuntenmaker
Goal
goal79

0' - Twijfel rond de naam van Bouabe, maar onze Marokkaan komt door de test voor de aftrap en staat in de ploeg. Leandro zit op de bank.
2' - Een eerste kans in de match en meteen een grote. Mbayo kan alleen door op de linkerflank maar twijfelt tussen zelf trappen en passen en legt uiteindelijk slecht terug. Grote kans voor Lokeren.
45' - Einde eerste helft. Lokeren was de meest aanvallende ploeg in een flauwe eerste helft. Kansen waren er o.a. voor M'Bayo en Joao Carlos.
46' - inout Vervanging GENT - MUTAVDZIC Aleksandar wordt vervangen door MOIA Massimo.
59' - AA Gent komt nu meer opzetten, daar waar het in de eerste helft quasi niets heeft gebracht.
68' - yellow Gele kaart voor CAREVIC Mario (LOKEREN)
68' - goal Doelpunt GENT - OLUFADE Adekamni (penalty)
71' - inout Vervanging LOKEREN - CAREVIC Mario wordt vervangen door MAAZOU Ouwo Moussa.
71' - inout Vervanging LOKEREN - OVERMEIRE Killian wordt vervangen door CAMARA Aboubacar Mbaye.
78' - goal Doelpunt LOKEREN - GOLAN Omer
82' - yellow Gele kaart voor SMOJE Dario (GENT)
83' - inout Vervanging GENT - FADIGA Khalilou wordt vervangen door DE BEULE Davy.
87' - inout Vervanging GENT - OLUFADE Adekamni wordt vervangen door LJUBIJANKIC Zlatan.
89' - inout Vervanging LOKEREN - GOLAN Omer wordt vervangen door DE WILDE Stijn.
93' - Einde van de match. Al bij al een logisch gelijkspel in een zeer matige partij.