KSV Roeselare

10/05/2008
Bylois Raf
logo KSV Roeselare

0' - Voor de wedstrijd is er hulde voor Carlos, de oververdiende man van het seizoen 2007-2008. Zoals in alle matchen dit week-end is er ook een minuut applaus ter nagedachtenis van François Sterchele.
2' - Een eerste mooie aanval van Roeselare. Bouabe ontzet in corner.
3' - Aan de overkant meteen een reuzekans voor Lokeren. Golan geeft mee aan Mazou die alleen op doelman Sierens afgaat. In plaats van de bal aan M'bayo - moederziel alleen voor doel - te geven, trapt Mazou egoïstisch zelf naar doel. De bal strand in het zijnet.
9' - De Yellowbrothers die de matchbal schonken zorgen voor ambiance in de hoofdtribune. Ondertussen een schotje van Oyen. Copa pakt.
12' - Mooie aanval van Lokeren over rechts. Golan wordt diep gespeeld en legt mooi breed. Mazou is nu wel onbaatzuchtig en laat de bal doorlopen voor een aanstormende Carevic maar er zit nog een speler van Roeselare tussen.
17' - Een schuiver van Carevic van op een 30 meter. De bal suist maar rakelings langs het doel van Sierens.
21' - Gevaarlijke vrije trap van Carevic. De bal wordt in hoekschop gewerkt.
26' - Frivole actie tussen Golan en M'Bayo. Sierens moet ver uitkomen om de Congolees van een schot te houden.
28' - Geweldige kans voor Lokeren. De actie begint bij M'bayo die Carevic aanspeelt. Die geeft op zijn beurt door aan Mazou die nu wel de bal aflegt in het midden. Golan trapt de bal maar net naast het doel. Mooie actie die meer verdiende.
31' - Maazou komt net niet tot trappen na een slimme voorzet van Carevic. Hij hand de bal nochtans mooi vrijgekapt voor zichzelf, maar een Roeselaarse voet tikt nog net de bal weg voor Mazou kan aanleggen.
35' - Vrijschop van Carevic, de bal valt bij M'Bayo, maar zijn trap wordt afgeblokt en gaat in hoekschop.
36' - Carevic kan na ontzetten van een corner opnieuw de bal voor gooi zwiepen. Golan klimt zeer hoog maar Sierens pakt de kopbal.
39' - yellow Gele kaart voor VAN LOO Anthony (ROESELARE)
41' - Lokeren drukt Roeselare weg. Voorzet van Dupré wordt door Golan net naastgeschoven.
42' - Roeselare nog eens met een zeldzame uitbraak.Davy Oyen trapt onbesuist naast.
43' - goal Doelpunt LOKEREN - GOLAN Omer
43' - Golan kopt een voorzet van Overmeire mooi voorbij Sierens
45' - RUST - Lokeren leidt verdiend met 1-0.
47' - De tweede helft is twee minuten aan de gang. Nog geen noemenswaardige feiten te melden.
53' - Overmeire krijgt op rechts de kans om door te gaan en aan te leggen voor een schot. Dat gaat helaas ver naast en over.
55' - Het spel kabbelt heen en weer in de eerste 10 minuten van de 2de helft. Killian ging al enkele keren zijn kans maar was ongelukkig in zijn acties.
56' - M'Bayo probeert het van net buiten de grote rechthoek. Sierens moet plat gaan.
60' - Net op het uur pakt Maazou nog eens uit. Met een mooi stiftertje verschalkt hij ei zo na doelman Sierens: de bal gaat maar net over doel.
63' - Maazou knikt naast na prima voorzet van Dupré
65' - Carevic lanceert Mazou die vallend nog kan doortikken naar Golan. Het schot van Omer is te zwak om Sierens te verontrusten.
66' - Killian houdt vol en probeert nog eens vanop afstand, maar het kanon is nog steeds niet goed gericht.
67' - En ook Lutun heeft nog niet de goede richting te pakken. Zijn poging gaat hoog over de kooi van Copa.
69' - inout Vervanging ROESELARE - LUTUN Benjamin wordt vervangen door DEQUEVY Joeri.
72' - Nog eens een hoekschop voor Roeselare door Van Loo getrapt. Maar geen gevaar.
73' - inout Vervanging LOKEREN - OVERMEIRE Killian wordt vervangen door CAMARA Aboubacar Mbaye.
75' - Mazou ligt naast het veld met krampen.
77' - inout Vervanging ROESELARE - KPAKA Paul wordt vervangen door TERNEST Michel.
77' - De net ingevallen Ternest krijgt meteen een kans. Na corner trapt hij de bal niet ver naast het doel van Copa.
79' - inout Vervanging LOKEREN - MAAZOU Ouwo Moussa wordt vervangen door TAMBWE Patiyo.
83' - Lokeren countert, maar Sierens duikt net voor de aanstormende Tambwe op de bal.
85' - inout Vervanging LOKEREN - GOLAN Omer wordt vervangen door TSHILOLA TSHINYAMA Tiko.
86' - Tambwe draait zich mooi vrij, maar besluit voorlangs.
88' - Dupré rukt op langs de flank, bedient M'Bayo. Maar ook zijn schot gaat een meter of twee naast.
89' - goal Doelpunt LOKEREN - CAMARA Aboubacar Mbaye
89' - Camara weet nog te scoren vanuit een onmogelijke hoek.
90' - inout Vervanging ROESELARE - VAESEN Daan wordt vervangen door BIEBAUW Wouter.
92' - goal Doelpunt LOKEREN - MBAYO Marcel
93' - EINDE - Lokeren wint helemaal verdiend en sluit op een mooie manier het seizoen af ! De naam van Carlos wordt gescandeerd in het ganse stadion.