Cercle Brugge

27/09/2008
Flament Philippe
logo Cercle Brugge

1' - Pavlovic en Carevic zijn toch speelklaar geraakt. Tiko speelt centraal achterin voor de gekwetste Strul. Golan start vanavond op de bank.
2' - Bij Cercle start oude bekende Arnar Vidarsson toch enigzins verrassend op de bank. Gombami staat wel aan de aftrap
6' - Camara moest even mee komen verdedigen na Lokerse onzekerheid achterin.
8' - Eerste corner van de partij is voor Cercle
9' - De hoekschop levert niets op. Cercle probeert vreoeg te storen en druk te zetten. Lokeren loert op de counter.
11' - Cercle houdt ook de organisatie stevig achteraan. Toch een eerste corner voor Lokeren.
12' - Carevic trapt de corner, maar die is niet scherp genoeg en levert geen gevaar op.
14' - Dupré komt nog eens opzetten. Maar zijn voorzet is veel te zwak en wordt makkelijk geplukt door Verbist. In het eerste kwartier stelt de wedstrijd niet veel voor.
16' - Aanval van Cercle, maar Iachtchouk staat offi-side
17' - yellow Gele kaart voor CAMARA Aboubacar Mbaye (LOKEREN)
17' - Hoekschop voor de Bruggelingen. De bal belandt bij Iachtchouk die controleert met de borst en uithaalt. Copa gaat goed plat en pakt
17' - Camara krijgt geel na een tackle met de 2 voeten vooruit.
21' - Gevaarlijke corner van Lokeren. Portier van Cercle werkt de bal bijna in eigen doel; Verbist moet redden op de lijn. Meteen de gevaarlijkste actie van de match.
beeld wedstrijd
26' - Overmeire probeert dan maar eens vanop afstand. Zijn schot waait ver naast en over.
30' - Voorlopig kunnen beide defensies het makkelijk aan. Er is veel middenveldspel, maar te weinig dreiging voor doel.
31' - goal Doelpunt CERCLE - DE SMET Stijn
31' - Iachtchouk gaat door tot op de doellijn en legt terug waar de vrijstaande De Smet hoog in doel binnenknalt.
34' - Corner voor Lokeren
35' - Handspel van een Lokerse aanvaller. Cercle kan weer opbouwen
38' - Camara kan net van buiten de grote backlijn aanleggen. Maar via een Brugs been gaat hij in hoekschop.
38' - Carevic trapt de corner. De bal gaat voorbij alles en iedereen.
40' - Mooie actie van Lokeren. Carevic bezorgt na een lang uitgesponnen aanval de bal aan Mazou. Die probeert een volley-schot maar het vizier stond te hoog gemikt.
42' - goal Doelpunt LOKEREN - MAAZOU Ouwo Moussa
43' - Lokeren ging voor de gelijkmaker en scoort die ook. El Mouataz heeft een goed voorzet in huis en Maazou - boven iedereen uitklimmend - knikt de bal mooi naar beneden in doel.
45' - In de slotminuut nog een kopbal nipt naast het doel van Verbist. Bijna nog 2-1. Flament fluit voor de rust
46' - Geen vervagingen bij de rust. Wel een oude bekende aan de zijlijn: Arnar Vidarsson is zich aan het opwarmen.
beeld wedstrijd
50' - Iachtchouk kan aanleggen voor Cercle. Het schot gaat naast.
54' - Dupré gaat naast de bal en dat geeft Iachtchouk een vrije baan naar doel. Hij trapt hard maar de bal schuift naast de verste paal buiten.
55' - Cercle dringt aan en versiert een corner.
58' - Beide ploegen houden mekaar mooi in evenwicht, er worden weinig kansen bij elkaar gevoetbald
58' - Mooie actie van Killian op de rechterflank. Hij trapt ook zelf maar Verbist kan pareren.
60' - Warm voor het Lokerse doel maar Sporting kan ontzetten en zelf uitbreken. Het is een meer open helft.
61' - Sporting moet uit een ander vaatje gaan tappen want het verliest teveel duels.
61' - Mooie actie van Stijn Desmet die Dupré uitkapt, doorzet tot de achterlijn en dan naar het midden legt. Copa ligt goed in de baan en pakt.
63' - Vrije trap van Stijn Desmet naar de rechter winkelhaak.Copa plukt de bal.
63' - Camara moet opletten want loopt bijna tegen een tweede gele kaart aan.
64' - inout Vervanging LOKEREN - CAREVIC Mario wordt vervangen door MUHAREMOVIC Veldin.
67' - yellow Gele kaart voor PAVLOVIC Nebojsa (LOKEREN)
71' - Sporting krijgt geen enkele kans in elkaar gebokst. Cercle is wel beter beginnen combineren
beeld wedstrijd
74' - inout Vervanging CERCLE - GOMBAMI Honour wordt vervangen door SNELDERS Kristof.
74' - Opnieuw een kansje voor Cercle. De kopbal verdwijnt voorlangs het Lokerse doel. Sporting is wat weggezakt in de tweede helft en komt er nog nauwelijks uit.
77' - Eindelijk nog eens een actie de naam waardig van Sporting. De voorzet van Overmeire gaat echter ver over iedereen heen.
79' - yellow Gele kaart voor MUHAREMOVIC Veldin (LOKEREN)
80' - inout Vervanging LOKEREN - PAVLOVIC Nebojsa wordt vervangen door DEMIRI Ertan.
83' - Mooie actie van Sporting over verschillende stationnen maar het schot van Killian is jammer genoeg te zwak.
84' - Demiri heeft wat aanvallende impulsen in de ploeg gebracht en Lokeren komt zowaar opzetten. Opnieuw staat Overmeire aa het kanon. Het schot is nu al heel wat krachtiger maar schuift naast het doel van Verbist.
85' - Nog 5 minuten
85' - yellow Gele kaart voor DOLL Olivier (LOKEREN)
88' - inout Vervanging LOKEREN - CAMARA Aboubacar Mbaye wordt vervangen door GOLAN Omer.
90' - Flamment fluit nog maar eens een disputabele vrije trap in het voordeel van Cercle.
90' - Golan verschijnt op pass van Maazou alleen voor de keeper. Zijn schot wordt gekraakt en gaat over. Wat een geweldige kans nog voor Lokeren.
92' - red Rode kaart voor MUHAREMOVIC Veldin (LOKEREN) - tweede keer geel
93' - EINDE