Excelsior Mouscron

25/04/2009
Jansen Ed
logo Excelsior Mouscron

0' - Bij Sporting staat Stijn De Wilde voor de eerste keer aan de aftrap dit seizoen. Golan is niet speelklaar geraakt.
1' - We zijn vertrokken
7' - Eerste kansje van de wedstrijd. Ouali besluit hoog over.
11' - In de eerste 10 minuten veel middenveldspel en geen doelgevaar.
13' - Sakanoko met een kopballetje, geen probleem voor Copa.
15' - Janczyk komt vrij op rechts, met nog een verdediger voor zich schiet hij op doel, Volders moet de bal in hoekschop duwen.
17' - De hoekschop van MBayo wordt door Volders weggebokst. De herneming levert niets op.
21' - yellow Gele kaart voor DOLL Olivier (LOKEREN)
22' - Doll pakt geel en trekt volgende week niet mee naar Brugge.
24' - Hard schot El Araichi, Copa brengt redding met de vuisten
24' - yellow Gele kaart voor SISHUBA Asanda (MOESKROEN)
26' - Ziv schiet de vrije trap rakelings langs de TV-camera boven het doel.
beeld wedstrijd
29' - Carevic komt mooi vrij op de linkerflank, De Wilde wordt teveel gehinderd om deftig te kunnen koppen.
32' - Stijn De Wilde wordt alleen voor Volders gezet, maar hij kapt zijn voet in de grond in plaats van tegen het leer, wat een kans voor De Wilde!
36' - Bernabe wordt niet bestraf voor een overtreding. De vrije trap van Carevic wordt door Moeskroen weggewerkt.
39' - Vrije trap Lokeren net buiten het half maantje.
39' - goal Doelpunt LOKEREN - CAREVIC Mario
39' - Mario Carevic scoort met een mooie vrije trap. Verdiende voorsprong.
43' - Sporting opnieuw aan het kanon, Volders gaat plat.
45' - Sporting gaat de rust in met een verdiende 1-0 voorsprong
46' - We zijn begonnen aan de tweede helft
51' - Schot MBayo, over het doel van Volders
56' - Voorzet-schot van Overmeire, ver naast het doel van Volders.
59' - Moeskroen claimt een strafschop omdat Copa de bal beschermt tegen Ouali, dit zou zeer licht geweest zijn.
beeld wedstrijd
60' - inout Vervanging MOESKROEN - LEPOINT Christophe wordt vervangen door FRANCOIS Guillaume.
60' - De invaller van Moeskroen komt plots helemaal alleen voor Copa, onze Ivoriaanse keeper komt prachtig tussen!
61' - yellow Gele kaart voor TEKLAK Alexendre (MOESKROEN)
62' - goal Doelpunt LOKEREN - JANCZYK Dawid
62' - Combinatie Carevic-El Mouataz, de voorzet van onze linksback wordt prachtig binnengekopt door Janczyk, 2-0!
67' - inout Vervanging LOKEREN - STRUL Avi wordt vervangen door BOUABE Ali.
68' - Vroege applauswissel van Strul, Bouabe krijgt speelminuten met het oog op de wedstrijd tegen Brugge
68' - goal Doelpunt LOKEREN - CAREVIC Mario
68' - Opnieuw een doelpunt van Mario Carevic. Hij speelde zich mooi vrij en besloot in de rechterhoek van het doel.
69' - inout Vervanging MOESKROEN - SISHUBA Asanda wordt vervangen door HAGHEDOOREN Romain.
73' - Walter Bassegio laat zich even zien. Zijn schot gaat een metertje nast.
74' - inout Vervanging MOESKROEN - SAKANOKO Bassilia wordt vervangen door OKWUNWANNE Jaycee.
74' - Sakanoko is geblesseerd, hij wordt vervangen door Jaycee.
77' - Tiko pakt ook geel, die zien we in Brugge dus helaas ook niet. Bij Sporting staan een hele waslijst spelers op één gele kaart van schorsing.
78' - yellow Gele kaart voor TSHILOLA TSHINYAMA Tiko (LOKEREN)
79' - Voorzet van El Araichi, Vandooren kan niet goed koppen, de bal gaat richting scorebord.
81' - Francois met de corner, die wordt kort genomen maar levert geen gevaar op, wel een counter voor sporting die door Overmeire de nek wordt omgewrongen.
81' - Moeskroen krijgt een vrije trap op een aantrekkelijke plaats, na vermeend hands van Bouabe. Jaycee neemt de vrije trap. Copa en de paal houden de bezoekers van een doelpunt
83' - inout Vervanging LOKEREN - MBAYO Marcel wordt vervangen door DE PAUW Nill.
83' - Jankovic geeft de jeugd nog wat speelgelegenheid bij deze comfortabele voorsprong.
85' - Ouali met een voorzetje, Copa spectaculair in de lucht.
86' - inout Vervanging LOKEREN - CAREVIC Mario wordt vervangen door CAMARA Aboubacar Mbaye.
90' - Ziv rukt nog eens op langs rechts, maar het is natuurlijk een verdediger, hij trapt hoog over.
90' - Nog 1 minuut extra