KSV Roeselare

23/01/2010
Allaerts Paul
logo KSV Roeselare

0' - Trainer Mathijssen liet al in zijn kaarten kijken: Perbet maakt vanavond zijn debuut op Daknam. Hij krijgt Malki naast hem in de spits.
4' - Lokeren start gretig. Carevic wordt gehaakt na een terugkerende corner: vrije trap.
4' - De vrije trap gaat via de muur opnieuw in corner.
8' - Een zenuwachtig begin van deze belangrijke wedstrijd. Lokeren probeert aan te vallen maar er is nog niet niet genoeg rust in de ploeg.
13' - Killian kan komen inlopen op een terugvallende bal maar zijn schot gaat hoog over.
14' - Roeselare komt eens piepen via een schotje van Tomou.
18' - Lazic moet plat op een schot van Rukavytsya.
21' - Weinig inspiratie bij beide ploegen. De spanning van deze wedstrijd komt duidelijk niet ten goede van het spelpeil.
23' - Van Loo geraakt met een gelukje voorbij El Mouataz, komt naar binnen en trapt. De bal gaat een half metertje naast.
24' - goal Doelpunt ROESELARE - TOMOU Bertin
24' - Tomou klimt hoger dan iedereen en kopt binnen op voorzet van Van Loo.
29' - yellow Gele kaart voor HUYGHEBAERT Jeremy (ROESELARE)
beeld wedstrijd
34' - Eindelijk een kans voor Lokeren, maar Gueye springt naast de bal. Corner voor Lokeren.
34' - Sierens begint nu al tijd te winnen en krijgt een waarschuwing van referee Allaerts.
38' - yellow Gele kaart voor CAREVIC Mario (LOKEREN)
38' - Bedroevend wat onze ploeg momenteel kan tonen. Geen creativiteit, geen duelkracht.
40' - yellow Gele kaart voor VIDARSSON Bjarni (ROESELARE)
43' - Kopbal van Malki, Sierens redt.
45' - En Lokeren gaat rusten met een achterstand na een bedroevende eerste helft van beide ploegen. Sporting was nergens de ganse eerste helft. Roeselare was iets beter - wat niet echt moeilijk was - en kon scoren via Tomou. 5 minuten voor de rust had Huyghebaert wel zijn 2e keer geel moeten krijgen maar scheidsrechter Allaerts gaf de gele kaart aan Vidarsson die niets misdaan had. Een moeilijke tweede helft wacht.
46' - inout Vervanging LOKEREN - PERBET Jérémy wordt vervangen door SMAJIC Sulejman.
46' - We zijn weer weg!
46' - Direct reuzekans voor sporting! De bal blijft hangen in de kleine rechthoek maar we houden er enkel een corner aan over.
48' - Na de scimmage een hoekschop, maar de bal wordt achter de lijn gegeven.
48' - Sporting probeert Roeselare direct bij de keel te grijpen maar voorlopig zonder resultaat.
beeld wedstrijd
50' - Lokeren drukt, maar Roeselare countert en Dequevy trapt ei zo na de 0-2 binnen. Lazic kan nog redden.
52' - Sierens heeft weer een halve minuut gewonnen bij een uitrap. Lokerern gaat opnieuw bouwen.
55' - Lokeren slaagt er maar niet in om Sierens te bedreigen, terwijl Roeselare op de counter loert.
57' - Roeselare maakt het af op de counter.
57' - goal Doelpunt ROESELARE - RUKAVYTSYA Nikita
58' - Als wonderen bestaan kunnen wij er zeker één gebruiken.
59' - goal Doelpunt ROESELARE - RUKAVYTSYA Nikita
59' - En nu wordt het een makkie voor Roeselare met een eenvoudige voorzet en een inleggertje is het helemaal gedaan 0-3.
60' - Roeselare maakt het weer af. Lokeren solliciteert voor de eindronde.
66' - Het is stil op Daknam.
66' - inout Vervanging ROESELARE - RUKAVYTSYA Nikita wordt vervangen door PRYOR Anduele.
67' - inout Vervanging LOKEREN - CAREVIC Mario wordt vervangen door DE PAUW Nill.
beeld wedstrijd
67' - inout Vervanging LOKEREN - MALKI Sanharib wordt vervangen door SOKOTA Tomo.
70' - yellow Gele kaart voor SMAJIC Sulejman (LOKEREN)
70' - Smajic dringt door tot in het penaltygebied en gaat makkelijk liggen na contact. Allaerts geeft hem geel.
73' - goal Doelpunt LOKEREN - ZIV Yoav David
73' - Ziv vraagt de bal aan de rand van het strafschopgebied van zijn landgenoot Strul en draait de bal heerlijk voorbij Sierens : 1-3.
75' - Lokeren gaat toch op zoek naar de aansluitingstreffer, met de moed der wanhoop.
77' - Zit er nog wat in voor Sporting?
80' - De bal wil er niet in zoals al heel het seizoen het geval is.
83' - goal Doelpunt ROESELARE - DEQUEVY Joeri
83' - Lokeren neemt risico's en opnieuw op de counter volgt de afstraffing door Dequevy.
86' - inout Vervanging ROESELARE - DEQUEVY Joeri wordt vervangen door VANTHOURNOUT Jeroen.
88' - inout Vervanging ROESELARE - TOMOU Bertin wordt vervangen door KUCERA Stephan.
beeld wedstrijd
90' - Minstens twee minuten extra.
91' - Die extra minuten hoeven allicht voor niemand meer.
93' - EINDE
Sporting verliest de wedstrijd die moest gewonnen worden. Met zware 1-4 cijfers gaat Sporting de boot in. De alarmbel mag nu wel enorm hard geluid worden.