KV Mechelen

Van De Velde Joeri
logo KV Mechelen

0' - VOORAF
Bij Sporting keert Copa terug naar zijn plaats in de goal na zijn blessure en de Afrika Cup. Ivan Leko debuteert vanavond voor Lokeren net zoals kersvers trainer Ferrera, Mokulu is er nog niet bij.
1' - We zijn vertrokken. Veel mist hier op Daknam.
6' - Beide ploegen beginnen afwachtend. Voorlopig heeft dit nog geen doelgevaar opgeleverd.
7' - Mechelen voor het eerst. Mununga trapt van heel ver, Copa zweeft de bal uit z'n doel en in 2e instantie klemvast.
9' - Een misverstand in de Mechelse verdediging en Malki en Sokota konden beiden op Biebauw af, maar Ghomsi trekt Malki neer. Van de Velde geeft dan onbegrijpelijk de vrije trap aan KV Mechelen.
10' - yellow Gele kaart voor DUPRÉ Frédéric (LOKEREN)
10' - Dupré hangt aan een KV-truitje, dat kost hem geel.
15' - Vrije trap Sporting 10 meter buiten de grote rechthoek. Carevic knalt 'm in de muur.
16' - Malki wordt diepgestuurd door Carevic, Biebauw is eerder op de bal.
19' - De bal wordt met de hand beroert door een geel-rode speler. Van de Velde weigert te fluiten.
19' - Carevic kan alleen door op de flank, zijn pas bereikt Malki net niet!
20' - Reuzekans voor Sporting!!! Malki komt in de 16 in scoringspositie, Biebauw haalt een gemaakte goal uit zijn netten.
20' - goal Doelpunt LOKEREN - GUEYE Ibrahima Khouma
21' - De daarop volgende corner is het wel raak! Gueye kopt een voorzet van debutant Leko prachtig binnen.
23' - yellow Gele kaart voor PERSOONS Koen (KVM)
24' - Mechelen steekt ook eens de neus aan het venster. Persoons met een schotje dat Copa gewoon kan laten buitengaan.
27' - Sporting probeert de wedstrijd steviger in handen te nemen en dwingt een hoekschop af.
29' - Sokota zet zich door op de rechterflank. Maar zijn schot met de linker vliegt weg in de mist.
31' - red Rode kaart voor VAN HOEVELEN Kenny (KVM)
32' - Van Hoevelen hangt aan het truitje van Carevic die alleen op doel afging. Leko trapt de vrije trap op de paal. Wat een pech voor Sporting!!
35' - Sporting verdiend al lang de 2-0. Alweer een vrije trap.
37' - De vrije trap van Malki valt af tot bij Overmeire. Biebauw met een kattesprong.
39' - goal Doelpunt LOKEREN - DOLL Olivier
40' - Oververdiende 2-0!!! Doll pakt de afvallende vol op de slof en die vliegt gewoon in de winkelhaak!! Sporting op rozen.
beeld wedstrijd
40' - inout Vervanging KVM - DESTORME David wordt vervangen door CHEN Xavier.
40' - inout Vervanging KVM - GORIUS Julien wordt vervangen door ROSSINI Giuseppe.
44' - Sporting scoort! Strul staat helaas buitenspel. Op dit moment walst Sporting gewoon over KV Mechelen.
45' - RUST
Sporting gaat oververdiend ruten met 2-0. Na 20 minuten kon Gueye prachtig een voorzet binnenkoppen en dan was het "Ladijo-time". Lokeren kon makkelijk met 4-0 gaan rusten. Een bal op de paal van Leko en een (al dan niet terechte) buitenspelgoal van Strul beslisten daar anders over. Onze captain of the team maakte het dan maar prachtig af op een afvallende bal. We raden u zeker aan de goals te bekijken op onze website die vanaf morgen beschikbaar zijn. Cercle - Roeselare is ondertussen ook al 2-0.
46' - inout Vervanging KVM - GHOMSI Antonio wordt vervangen door VAN DESSEL Romeo.
46' - We zijn weer weg! KVM heeft ondertussen al zijn wissels opgebruikt.
47' - De eerste vrije trap van de tweede helft is gegeven, eentje voor Lokeren. Maar Overmeire's trap ging over.
48' - goal Doelpunt KVM - VAN DESSEL Romeo
48' - Hoekschop voor KVM, goed gegeven en Van Dessel kopt binnen : 2-1.
49' - Oei oei Sporting. 3 minuten bezig en al een tegengoal. Lokeren moet alert blijven!
54' - Voorzet van Carevic, Overmeire kan er net niet goed genoeg meer bij.
61' - Het is nagelbijten. Sporting moet er nog één maken, anders gaan we verder op ons elan van altijd het deksel op de neus te krijgen.
beeld wedstrijd
63' - Mechelen is ondanks de man minder beter in het spel gekomen.
64' - Gueye probeert het vanop afstand, maar zijn schot gaat voorlangs.
67' - Mooie aanval van Sporting. De bal gaat over verschillende stations uiteindelijk gaat Gueye in de diepte en hij trapt naast.
70' - Voorzet van Leko, Sokota neemt de bal op de borst en probeert de omhaal. Biebauw redt alweer de Mechelse meubelen.
71' - En nu Carevic aan het kanon, maar ook hier gaat de bal over. Het moet nu toch gaan lukken voor Lokeren.
75' - inout Vervanging LOKEREN - CAREVIC Mario wordt vervangen door MBAYO Marcel.
79' - Meer dan halve kansjes zijn er niet meer te zien. Dit mag Sporting nooit meer uit handen geven!
80' - Het thuispubliek gaat nu volledig achter de ploeg staan.
84' - inout Vervanging LOKEREN - MALKI Sanharib wordt vervangen door GOLAN Omer.
90' - Het blijft bibberen voor Lokeren, maar ze knokken echt voor elke bal. We krijgen nog minstens drie minuten er bij.
92' - inout Vervanging LOKEREN - SOKOTA Tomo wordt vervangen door PERBET Jérémy.
93' - EINDE : Lokeren wint oververdiend en toont dat het nog niet uitgeschakeld is.