Standard LiĆØge

Doelpuntenmaker
Goal
Penalty 63

0' - Geen geschorsten Harbaoui en Tshimanga bij Sporting, Finbogasson en De Bock zijn hun vervangers.
3' - Eerste corner van de wedstrijd voor sporting, maar standard kan ontzetten.
9' - De eerste tien minuten zijn een studieronde voor beide ploegen.
11' - Mokulu kan vanop rechts voorzetten, maar bereikt niemand in de zone van de waarheid.
14' - Tchit wordt eens aangespeeld in de diepte en het levert meteen gevaar op, maar Maric en Overmeire kunnen de Luikse spits genoeg in de weg leggen.
18' - Finbogasson speelt zich knap vrij en bedient De Ceulaer. Hij schiet tegen Bolat aan, maar stond ook buitenspel.
22' - Sporting moet het hebben van te counteren, want als Standard terug in de organisatie staat is het een uiterst dikke muur om door te breken.
23' - Zwak schotje van Mpoku rolt voorlangs, vooralsnog weinig gevaar van de bezoekers.
26' - Mokulu wordt perfect aangespeeld door Leko, omspeelt Bolat en schiet in een leeg doel, Ciman voorkomt vlak voor de lijn de voorsprong voor de thuisploeg, pech voor Sporting!
27' - yellow Gele kaart voor SEIJAS Luis (STANDARD)
35' - Standard heeft nog niet veel getoond, het vangt wel makkelijk Lokers offensief op.
38' - Nog eens een redelijke aanval van Lokeren. De Ceulaer legt een voorzet af voor Persoons. Hij schiet een paar meter naast.
39' - Listige lob van Cyriac, maar Copa is attent.
43' - Seijas kan vrij aanleggen, Copa kan de bal oprapen.
43' - Copa met een slechte inworp en Finnbogason verspeelt de bal, die belandt bij een Luikse voet en Copa kan nog net in hoekschop duwen, Sporting even achteruit gedrukt.
45' - Finbogasson kan de achterlijn halen en voorzetten, De Ceulaer laat de bal te ver lopen, zijn schot wordt gepakt door Bolat.
45' - RUST
We gaan met een brilscore de rust in. Sporting begon het felst maar geraakte moeizaam tot aan de goal van Bolat. EĆ©n maal afgevlagd voor buitenspel en Ć©Ć©n bal van de lijn gekeerd waren de beste kansen voor Sporting. Voor Standard was het Seijas die de beste kans aan de voet had, maar hij knalde die op Copa.
46' - We zijn weer begonnen!
54' - yellow Gele kaart voor GOREUX Reginal (STANDARD)
54' - De Ceulaer wordt de flank op gestuurd maar wordt onderuit gemaaid door Goreux, terecht geel.
54' - Bolat gooit uit, maar De Ceulaer loopt ervoor. Bolat gaat liggen, maar er was volgens ons weinig aan de hand.
55' - yellow Gele kaart voor DE CEULAER Benjamin (LOKEREN)
56' - De Ceulaer komt in de 16 gewoon in botsing met Bolat. Gumienny geeft onze spits geel?
60' - yellow Gele kaart voor BARRY BOUBACAR Copa (LOKEREN)
60' - Copa krijgt geel voor tijdswinst, terecht.
62' - Strafschop Sporting!
Finnbogason wordt onderuit gemaaid en Gumienny legt de bal terecht op de stip.
62' - yellow Gele kaart voor BOLAT Sinan (STANDARD)
62' - yellow Gele kaart voor CIMAN Laurent (STANDARD)
63' - goal Doelpunt LOKEREN - MARIC Mijat
63' - Maric trapt hem binnen!
64' - inout Vervanging STANDARD - MPOKU Paul wordt vervangen door GONZALEZ GATTI Ignacio.
64' - Riga grijpt in en brengt Gonzalez voor Mpoku.
66' - Kan Lokeren de voorsprong eens vasthouden?
66' - yellow Gele kaart voor VAN DAMME Jelle (STANDARD)
68' - De Ceulaer krijgt de bal mooi aangespeeld maar controleert met de borst en Bolat pakt simpel.
69' - Lokeren zet nog eens op en haalt een corner.
71' - Het gaat heen en weer. Nu corner Standard.
71' - Cyriac kan koppen op een voorzet, Copa klemvast.
72' - Leko met de vrije trap, Van Damme verlengt en verslaat bijna Bolat, ei zo na de 2-0.
76' - Mokulu krijgt de bal in het halve maantje, op de paal! Het zit toch ook niet mee op sommige momenten.
79' - goal Doelpunt STANDARD - CYRIAC Gohi Bi
80' - Frustratie galmt door het Daknamstadion. Weer 10 minuten voor tijd gaat de voorsprong uit handen.
84' - Finnbogason wacht te lang om Mokulu aan te spelen op links, die perst er toch nog een schot uit, Bolat pakt.
85' - Nu weer Standard, de voorzet wordt in hoekschop gegleden.
85' - Druk van Standard.
87' - inout Vervanging LOKEREN - FINNBOGASON AlfreĆ° wordt vervangen door DE PAUW Nill.
87' - inout Vervanging LOKEREN - DE BOCK Laurens wordt vervangen door EL MOUATAZ Hassan.
89' - inout Vervanging LOKEREN - LEKO Ivan wordt vervangen door FEVANG Ludvig Geir.
90' - 3 minuten bij.
94' - EINDE
Sporting pakt weer geen driepunter op Daknam en blijft hangen in de grijze middenmoot. Sporting kwam verdiend op voorsprong vanop de stip via Maric maar Standard kon tien minuten voor tijd nog gelijkmaken. Daarvoor had Mokulu al op de paal getrapt. Weer pech voor Sporting en weer maar een puntje.