Waasland-Beveren

goal91
Doelpuntenmaker
Goal

0' - Sporting moet de wedstrijd aanvatten zonder de geschorsten Taravel en Galitsios. Gueye en Tiko nemen hun plaats in. De geblesseerde De Pauw wordt vervangen door Mokulu.
1' - Ghadir op de loop na een fout balcontact van De Bock. Hij loopt tot aan de achterlijn, Copa pakt zijn pass.
3' - Gekraakt schot van Leko, de bal hobbelt naast.
7' - Eerste hoekschop van de match is voor Lokeren. Waasland krijgt de bal niet weg en Maric kopt uiteindelijk tegen de paal.
11' - Harbaoui steekt binnendoor. Het lijkt alsof Patosi de bal liet lopen voor Mokulu, maar Ayanda had beter zelf een tikje gegeven tegen de bal. Best een goeie kans voor Sporting.
16' - De aanvallende impulsen van Galitsios worden gemist op de rechterflank, maar voorlopig houdt Tiko verdedigend goed staande.
20' - Goeie voorzet van De Bock. Hamdi kan er zijn hoofd net niet tegen zetten.
20' - Blondelle met een overduidelijke obstructie. Boucaut fluit wel maar had ook geel mogen trekken.
22' - Opnieuw een hoge bal richting Harbaoui. Coosemans kan de bal maar net plukken.
27' - Hamdi wordt tegen de grond getrokken, Boucaut wuift de fout weg.
29' - Ghadir draait en schiet. Zijn schot is te zwak en rolt ook naast.
33' - Vrije trap op een leuke plek. Leko trapt in de handen van Coosemans.
35' - Mokulu wordt gelanceerd, maar Coosemans heeft het spel goed gelezen en is eerder op de bal.
39' - Terwijl Gueye buiten de lijnen ligt, krijgt Waasland een vrije trap. Die is gevaarlijk, maar het Tchitéke mislukt.
39' - Harbaoui met een gekraakt schot. Metertje naast.
43' - We slepen ons naar het einde van een zwakke eerste helft.
45' - Nog een vrije trap voor Leko, Hamdi kopt maar net naast.
47' - Patosi glipt door de buitenspelval, zijn voorzet wordt in hoekschop geknald.
49' - En Patosi nog eens in het straatje. Nu probeert hij het zelf, maar de hoek is te scherp en Coosemans redt.
49' - Hoekschop Leko. Hamdi kopt tegen Coosemans. Persoons zet te weinig kracht achter de rebound en zo kan de Bezoekende keeper toch redden.
51' - Ook gevaar aan de overzijde. Copa met een magistrale redding op een kopbal.
53' - Mooie actie Patosi-Mokulu. Die laatste legt voor doel, maar er is niemand gevolgd.
54' - Leppend opnieuw met een kopbal. Copa werkt knap in hoekschop. We zijn een aantrekkelijke tweede helft.
55' - Boucaut is niet het type thuisfluiter. Nu wordt Mokulu teruggefloten na een tackle op de bal.
60' - Lokeren heeft het meeste balbezit, maar heeft het moeilijk om de vrije man te vinden. Waasland verdedigt goed.
66' - Sporting scoort, via Persoons. Mokulu had echter vanuit buitenspel doorgekopt. Het feestje gaat niet door.
70' - De Bock met de voorzet. Patosi kan trappen vanuit de tweede lijn, maar schiet pal op Coosemans.
71' - inout Vervanging LOKEREN - LEKO Ivan wordt vervangen door MARIC Milos.
73' - Unieke kan voor Hamdi. Doumbia kan liggend op de grond nog wegtikken.
74' - Mokulu wordt alleen voor de keeper geplaatst, maar afgevlagd voor buitenspel. Onterecht ditmaal.
79' - inout Vervanging WAASLAND-B - GHADIR Mohammad wordt vervangen door LADRIERE Benoit.
79' - inout Vervanging LOKEREN - MOKULU TEMBE Benjamin wordt vervangen door SAGLIK Enes.
83' - De ingevallen Saglik met een vrije trap, Persoons kopt naast.
87' - goal Doelpunt LOKEREN - PATOSI Ayanda
87' - De jarige Patosi scoort! Persoons kon eerst niet afwerken, maar Patosi was goed gevolgd. Verdiende voorsprong.
89' - inout Vervanging WAASLAND-B - BLONDELLE Siebe wordt vervangen door CAVENS Jurgen.
91' - Nog 2 minuten
91' - goal Doelpunt LOKEREN - SAGLIK Enes
92' - Saglik slingert zich door de Waasland verdediging en lepelt heerlijk over Coosemans binnen. Prachtig doelpunt.
93' - inout Vervanging LOKEREN - PATOSI Ayanda wordt vervangen door CORRYN Alexander.