KV Oostende

31/08/2013
Loeman Sam
logo KV Oostende

0' - Geen verrassingen in de Lokerse opstelling. Bij KVO zitten de nieuwkomers Canesin, Lukaku en Wilmet op de bank.
1' - yellow Gele kaart voor HEMPTE Jimmy (KVO)
3' - Zware charge op Remacle, de arbiter fluit tegen Lokeren.
6' - Mooie actie Lokeren, Remacle kopt in de armen van Kudimbana.
11' - Lokeren drukt. Enkele corners zijn het voorlopige resultaat.
13' - Eerste keer Oostende over de middellijn. Brouckaert gooit een vrije trap mooi voor doel, de bal wordt overgekopt.
18' - Prachtige actie van Lokeren. Vanaken met een scherpe voorzet, De Pauw glijdt de bal bijna in goal, maar een Kustbeen kan nog net voor de lijn ontzetten.
20' - En alweer een goede kans voor Lokeren. Harbaoui kan een gemeten pass net niet genoeg controleren. Ook hier zat meer in.
22' - Een vrije trap van Vanaken gaat tegen de muur.
29' - Lokeren nog eens met een actie. Vanaken zet De Pauw vrij op de achterlijn. Die legt de bal voor doel, Hamdi probeert een mooi trapje achter het steunbeen, maar de bal wordt voor doel weggeramd.
38' - Oostende met een vrije trap op een aardige plek na een tackle van Persoons. Brouckaert trapt over.
44' - Lokeren is wat stilgevallen. Er is te weinig snelheid in het spel.
45' - Een schot van Overmeire lijkt te gaan binnengaan, maar een Oostends hoofd zit in de weg. Nog een hoekschop.
45' - Toch nog een slotoffensief van Lokeren, maar de bal gaat er niet in. Lokeren was baas in de eerste helft. Oostende is gekomen om de nul te houden, en slaagt daar voorlopig in.
46' - inout Vervanging KVO - HEMPTE Jimmy wordt vervangen door LUKAKU Jordan.
49' - De voorzet van Galitsios is net iets te hoog. Harbaoui kan niet bij de bal en Kudimbana plukt.
51' - Kopbal Overmeire, Kudimbana moet met de vingertoppen in corner diwen.
55' - goal Doelpunt LOKEREN - HARBAOUI Hamdi
55' - Voorzet Galitsios, Harbaoui kopt via de paal binnen.
56' - Oostende moet nu wel natuurlijk en toont onmiddellijk meer druk naar voren.
56' - yellow Gele kaart voor VAN IMSCHOOT Tom (KVO)
58' - Oostende is gevaarlijk op corner. Brillant kopt maar net over.
59' - Ramacle wordt nog maar eens onder het gras gestamp, Loeman laat het gebeuren.
62' - yellow Gele kaart voor REMACLE Jordan (LOKEREN)
62' - Onbegrijpelijk. Loeman geeft zowaar geel aan Remacle na nog maar eens een zware fout op onze flankspeler.
64' - inout Vervanging KVO - VAN IMSCHOOT Tom wordt vervangen door WILMET Jonathan.
68' - Lokeren laat Oostende nu meer komen. Als dat maar goed afloopt.
75' - yellow Gele kaart voor LUKAKU Jordan (KVO)
76' - inout Vervanging KVO - DESSAER Denis wordt vervangen door CANESIN Fernando.
76' - En met deze laatste vervanging staan de 3 nieuwelingen van Oostende nu op het veld.
81' - inout Vervanging LOKEREN - REMACLE Jordan wordt vervangen door PATOSI Ayanda.
82' - Scrimmage voor Copa, Canesin trapt in het zijnet.
85' - Knal Patosi, Kudimbana redt met iets van een onderhandse volleyslag.
87' - Harde voorzet van Lukaku vanop de achterlijn. Zijn strakke bal gaat gelukkig voorbij alles en iedereen.
88' - inout Vervanging LOKEREN - DE PAUW Nill wordt vervangen door SAGLIK Enes.
91' - inout Vervanging LOKEREN - VANAKEN Hans wordt vervangen door LEKO Ivan.
93' - Lokeren ontsnapt in de laatste minuten enkele keren aan de gelijkmaker. En ei zo na een koude douche in de allerlaatste minuut wanneer een bal van Mushekwi bijna in doel wordt gegleden.
93' - EINDE Lokeren had gedurende gans de wedstrijd het overwicht, drukte KVO veel terug op zijn eigen helft. Maar de kustploeg plooide niet, tot Harbaoui toch een bal voor Kudimbana kon koppen. In plaats van voor een tweede treffer te gaan ging Sporting achteruit hangen. Zo kwam Oostende nog gevaarlijk opzetten. Uiteindelijk bleven de drie punten verdiend in Daknam.