SK Lierse

goal31
Doelpuntenmaker
Goal

0' - Heel wat geblesseerden en geschorsten bij beide ploegen. Kapitein Overmeire wordt vervangen door Leko. Scholz vervangt nog altijd Maric.
3' - Kopbal Patosi, naast
9' - Schot Traore mist richting en vliegt naast het doel van Copa
14' - Lokeren laat de bal rondgaan, maar kan geen gaatje vinden in de dubbele verdedigingslinie van Lierse
15' - Voorzet Galitsios, hakje Harbaoui, het schot van Patosi wordt door een verdediger geblokt. Mooie actie.
16' - Schotje Menga, opraapertje voor Copa.
17' - Flauw schot Wils, wijkt af en zet Copa bijna op het verkeerde been.
21' - Losada met de vrije trap. Een ingestudeerd nummertje met Wanderson, maar Copa reageert attent.
24' - Schot Farag, Copa pakt
29' - Voorzet Harbaoui, De Pauw kopt in de vlucht rakelings over
30' - goal Doelpunt LOKEREN - DE PAUW Nill
30' - De Pauw wordt uit het middenveld vrijgespeeld en kan met een lobbal Goris verslaan.
32' - Een pegel van Menga, onderkant lat, de bal springt terug in het veld!
43' - Knappe aanval Lokeren. Leko brengt voor tot bij De Pauw. Goris voorkomt een tweede doelpunt.
45' - RUST Sporting was doorlopend baas, maar krijgt weinig ruimte van de bezoekers. Op het half uur kon De Pauw dan toch de verdiende voorsprong verwezenlijken.
48' - Hoekschop Leko, van dichtbij op Goris getrapt.
52' - Hoekschop Lierse. Losada schiet de rebound naast.
57' - Twee corners op rij voor de bezoekers, maar die leveren niets op. Lierse is wel met meer aanvallender intenties aan de tweede periode begonnen.
63' - Alweer twee hoekschoppen van Lierse. Menga dwingt Copa tot een uitstekende redding. Lokeren speelt andermaal met vuur.
65' - Wanderson naar Menga. Hij besluit van dichtbij hoog over. Opnieuw een grote kans
71' - Verrassend schot van Wanderson. Copa pakt.
74' - inout Vervanging LIERSE - MENGA Dolly wordt vervangen door WATT Anthony .
75' - inout Vervanging LOKEREN - LEKO Ivan wordt vervangen door DUTRA Sergio Junior.
82' - yellow Gele kaart voor HOEFKENS Carl (LIERSE)
83' - Eerste Lokerse hoekschop in de tweede helft. Taravel kopt over.
84' - inout Vervanging LIERSE - WILS Thomas wordt vervangen door YASSER Ahmed .
86' - inout Vervanging LIERSE - SAMIR FARAG Ahmed wordt vervangen door FARSSI Rachid .
91' - inout Vervanging LOKEREN - PATOSI Ayanda wordt vervangen door CORRYN Alexander.
91' - Nog 3 minuten pompen
91' - Kans Lierse, Copa redt
92' - inout Vervanging LOKEREN - VANAKEN Hans wordt vervangen door MINGIEDI MPEMBELE Cedric.
95' - EINDE Met veel moeite wint Sporting van Lierse