RSC Anderlecht

Doelpuntenmaker
Goal
Owngoal 57

0' - Geen Copa (gekwetst) en geen Persoons (geschorst) in de ploeg. Verhulst en Trompet zijn de vervangers. Ook Harbaoui komt terug in de ploeg ten nadele van Kaya.
1' - De scheidsrechter heeft de wedstrijd op gang gefloten.
1' - Anderlecht al direct met een heel mooie actie via Praet. De bal gaat in corner.
4' - Nu ook hoekschop voor Lokeren. Dutra kopt over.
7' - Cyriac heel sterk aan de bal zet ook goed voor, Davino duikt goed in de voeten van Najar.
9' - Wat een kans voor Anderlecht. Praet legt de bal perfect af voor Mitrovic, helemaal alleen voor doel trapt die voorlangs. Hier komen we heel goed weg.
17' - Wat meer slordigheden nu aan beide kanten.
18' - Lokeren met een goede aanval, Vanaken knalt op de paal!
19' - Corner Anderlecht, Kljestan kopt maar Verhulst redt knap.
21' - Counter Anderlecht. Mitrovic kapt zich voorbij Mertens en trapt dan in het zijnet.
22' - De bal dwarrelt bijna onder de lat binnen. Verhulst tipt nog net over.
24' - Hoekschop anderlecht,de bal wordt overgekopt
26' - Wat een scherpe counter van Lokeren. Vanaken geeft meteen mee aan Dutra die perfect voorzet. Harbaoui trapt in een tijd op de lat. Tweede keer doelhout voor Lokeren.
31' - Lokeren blijft druk uitoefenen op de verdediging van Anderlecht
36' - Vandenborre kan ver oprukken en legt gepast terug op Najar. Verhulst pakt het schot, goede redding alweer.
38' - goal Doelpunt LOKEREN - HARBAOUI Hamdi
38' - Prachtig uitgespeeld doelpunt met Dutra in een hoofdrol. Die kopt de bal tot bij Hamdi, onze topschutter werkt koelbloedig af in de hoek.
44' - Hoekschop anderlecht
44' - 1min extra tijd
45' - yellow Gele kaart voor HARBAOUI Hamdi (LOKEREN)
45' - Een heel leuke eerste helft. Beide ploegen kregen enkele goede kansen. Lokeren trof twee keer het doelhout, en kon uiteindelijk toch scoren via Harbaoui na een fantastische aanval.
47' - goal Doelpunt LOKEREN - VANAKEN Hans
47' - Mbemba geeft slecht terug op Proto. Vanaken zit er tussen, omspeelt Proto, en trapt in het lege doel.
48' - yellow Gele kaart voor TROMPET Jore (LOKEREN)
53' - Schot Mitrovic, Verhulst gaat goed plat.
53' - Mitrovic met een kopbal in de kruising, Davino haalt hem er op een of andere manier nog uit.
57' - goal Doelpunt ANDERLECHT - MITROVIC Alexandar
57' - Dan toch. Het doelpunt hing lettelijk en figuurlijk in de lucht. Mitrovic kan van dichtbij binnenkoppen.
62' - Lokeren komt eindelijk nog eens van onder de Brusselse druk.
63' - Vrije trap lokeren op een niet onaardige plaats
67' - Een vrije trap van Vanaken draait bijna in doel.
70' - Een veelbelovende counter van Lokeren wordt nogal discutabel afgevlagd wegens buitenspel. Jammer, want hier zat iets in.
73' - inout Vervanging ANDERLECHT - NAJAR Andy wordt vervangen door POLLET David.
74' - yellow Gele kaart voor KLJESTAN Sacha (ANDERLECHT)
74' - Trompet vanuit de tweede lijn, over.
77' - yellow Gele kaart voor VANDEN BORRE Anthony (ANDERLECHT)
79' - Lokeren heeft het evenwicht hersteld, maar er is ongetwijfeld nog een slotoffensief van Anderlecht op komst.
81' - Lokeren opnieuw met een mee oprukkende Scholz. De Pauw trapt, maar Proto gaat goed plat.
82' - inout Vervanging LOKEREN - TROMPET Jore wordt vervangen door KAYA Onur.
85' - Pollet de eerste keer. Hij draait in de zestien, maar zijn schot wordt geblokt en gaat in corner.
86' - En nu Lokeren weer op counter. Dutra probeert hem in doel te krullen, maar de bal gaat net naast.
93' - inout Vervanging LOKEREN - DUTRA Sergio Junior wordt vervangen door PATOSI Ayanda.