Club Brugge

26/04/2014
Delferiere Sébastien
logo Club Brugge

0' - Kaya en Remacle verhuizen terug naar de bank. Dutra mag starten, samen met Mertens die Odoi vervangt. Dennis was de laatste dagen wat ziek.
7' - Aftastend begin van de wedstrijd. Nog geen doelkansen tot dusver.
9' - Mooie aanval van Harbaoui maar zijn voorzet richting Vanaken wordt onderschept door de verdediging van Brugge. Lokeren schakelt ondertussen een versnelling hoger.
12' - Galitsios in extremis toch niet gestart aan de wedstrijd,Odoi neemt zijn positie in.
18' - yellow Gele kaart voor DE BOCK Laurens (CLUB)
18' - Sobota met een mooie kans maar Copa kan er nog net bij. Lokeren verdedigt rustig uit.
21' - Schot Harbaoui van dichtbij, over het doel. Beste kans tot nog toe.
22' - Lestienne met een knal maar de bal gaat net over het doel van Copa.
24' - Hoekschop Lokeren
25' - Het blijft hier op Lokeren een aangenaam kijkstuk. Beide ploegen proberen maar het is nog steeds 0-0. Wie kan als eerste de score openen?
29' - yellow Gele kaart voor MERTENS Gregory (LOKEREN)
30' - Vrije trap Brugge, Lestienne achter de bal maar de bal gaat buiten.
32' - Dutra met een lang afstandsschot maar de bal gaat over.
33' - Het is Brugge nu die terug druk legt op de Lokerse defensie. Meunier besluit op Copa.
35' - yellow Gele kaart voor PERSOONS Koen (LOKEREN)
36' - 37' - De Pauw met een voorzit van op rechts maar Ryan onderschept de voorzet.
38' - Goeie voorzet Persoons, Simons werkt in hoekschop voor de aanstormende De Pauw.
41' - Harbaoui scoort maar de goal wordt eerst afgekeurd maar na overleg met de lijnrechter wordt ze dan toch goedgekeurd! Lokeren verdient op voorsprong!
41' - goal Doelpunt LOKEREN - HARBAOUI Hamdi
46' - Lestienne trapt een vrije trap hoog over.
50' - De Pauw met een mooie actie, maar zijn pas naar Dutra kan nog net onderschept worden.
56' - Brugge kruipt terug op zijn eigen helft, is Lokeren op weg naar de 2-0?
57' - inout Vervanging CLUB - ODJIDJA-OFOE Vadis wordt vervangen door GUDJOHNSEN Eidur.
57' - Ook Remacle en Patosi warmen zich ondertussen op langs de zijlijn.
61' - Dutra met een mooi doorgedreven actie, Ryan kon de bal nog net in hoekschop werken.
61' - Hans Vanaken met de hoekschop, Maric komt goed ingelopen maar raakt de bal net niet goed met het hoofd.
62' - goal Doelpunt CLUB - GUDJOHNSEN Eidur
62' - Brugge scoort op de counter. Gudjohsen krult de bal voorbij Copa
65' - inout Vervanging CLUB - CASTILLO Nicolas wordt vervangen door DE SUTTER Tom.
66' - inout Vervanging LOKEREN - DE PAUW Nill wordt vervangen door KAYA Onur.
66' - Vanaken met een mooi pas richting Dutra, Dutra zijn schot wordt afgeblokt; hoekschop Lokeren.
67' - Voorzet die bij Harbaoui terecht komt, maar Ryan redt.
68' - goal Doelpunt CLUB - DE SUTTER Tom
68' - Brugge werkt zijn kansen aan 100% af. De Sutter scoort op de counter.
75' - Meunier kon het helemaal afmaken, maar mikt op de paal.
78' - goal Lokeren probeert maar stoot op een muur verdedigers van Brugge.
79' - yellow Gele kaart voor SIMONS Timmy (CLUB)
81' - De Brugse spelers blijven kamperen voor hun goal en proberen zo via een counter op 1-3 te komen. Lestienne deze keer met een onbegrijpelijke misser. Ondertussen blijft Lokeren proberen om die 2-2 te pakken te krijgen.
84' - inout Vervanging CLUB - ENGELS Bjorn wordt vervangen door MECHELE Brandon.
84' - Kan Lokeren in deze slotminuten nog een verdient gelijkspel uit de brand slepen?
87' - inout Vervanging LOKEREN - OVERMEIRE Killian wordt vervangen door REMACLE Jordan.
88' - inout Vervanging LOKEREN - DUTRA Sergio Junior wordt vervangen door PATOSI Ayanda.
88' - Maes brengt nog 2 nieuwe spelers in voor de slotminuten van Lokeren - Brugge... kunnen zij de situatie nog rechtzetten?
91' - 4 min extra tijd
94' - Hoekschop Lokeren, alles of niets nu!
95' - goal Doelpunt CLUB - SOBOTA Waldemar