Waasland-Beveren

09/11/2014
Verbist Johan
logo Waasland-Beveren

0' - Bij Lokeren keert Vanaken terug in de basiself na zijn dag schorsing in de Europa League. Overmeire blesseerde zich tegen Trabzon en zit niet in de kern. Ronny Van Geneugden kiest voor dezelfde elf die wonnen van Oostende.
0' - We zijn met 9189 toeschouwers voor de wasico.
1' - Lokeren heeft de Wase derby op gang getrapt.
2' - Vrije trap Patosi, knappe kopbal Dutra. Coosemans moet alles uit de kast halen om redding te brengen.
6' - Corner Lokeren, De Pauw schiet een afvallende bal een huis over.
14' - We hebben nog niet veel gezien buiten de eerste kans voor Dutra, bij Sporting is het nog niet zuiver genoeg.
19' - Hoekschop Henkens wordt ontzet. Addy probeert het van ver. Het resultaat is ook ver van doel te zoeken.
23' - goal Doelpunt LOKEREN - PATOSI Ayanda
23' - Dutra wordt randje buitenspel weggestuurd, blijft kalm en bedient Patosi. Coosemans nu wel geklopt.
26' - De wedstrijd leek moeilijk open te breken, maar Dutra en Patosi vinden elkaar dan toch. Waasland-Beveren moet nu komen.
30' - inout Vervanging LOKEREN - LEYE Mbaye wordt vervangen door NGOLOK Evariste.
30' - Blessure bij Leye, Ngolok komt hem vervangen. Vanaken schuift een rij vooruit.
31' - Vanaken loopt zich knap vrij, zijn schot gaat echter naast.
34' - Dutra met een afstandschot, Coosemans moet lossen maar is net op tijd terug recht om Patosi het scoren te beletten.
35' - Mooie aanval Lokeren via De Pauw en Dutra, opnieuw naast doel.
37' - Kopbal Emond, naast het doel van Copa
40' - De Pauw kan nog net bij een diep balletje van Vanaken, hij versiert opnieuw een hoekschop.
41' - Patosi met de corner, Ngolok kan de bal laag houden maar schuift naast.
43' - Lokeren met het mooi combinatiespel op de korte ruimte, Dutra krijgt de bal aan het penaltypunt maar schiet overhaast over, hier was veel meer met te doen.
45' - Overtreding Balde, maar Verbist laat doorspelen. Henkens gooit voor doel, Maric moet opruimen.
45' - We tellen 1 minuut bij.
45' - RUST
Lokeren gaat met een logische voorsprong de rust in. De score had nog verder kunnen oplopen maar Dutra en Vanaken misten de grootste kansen.
46' - Beveren trapt voor de 2e keer vanavond af.
47' - Vrije trap van Henkens, recht op doel en Copa klemt, die krijgt een fluitconcert achter zich van de Beverse aanhang.
50' - Heel Beveren claimt weer een penalty, maar Verbist ziet dat Scholz de bal speelt.
56' - Flauw begin van de tweede periode. Lokeren tikt, maar is niet precies genoeg om Coosemans te bedreigen.
59' - goal Doelpunt LOKEREN - DE PAUW Nill
59' - De Pauw wordt diep gestuurd en legt de bal in het hoekje voorbij Coosemans. Net als in de eerste helft komt de goal uit de lucht gevallen.
60' - goal Doelpunt LOKEREN - DUTRA Sergio Junior
60' - Match beslist op 1 minuut. Junior Dutra werkt een mooi diep gestoken bal van Patosi binnen. Over and out voor WB.
64' - yellow Gele kaart voor HENKENS Robin (W-B)
67' - Schotje De Pauw, bal wijkt af in hoekschop.
68' - Patosi draait zich mooi vrij en dwingt Coosemans tot een goeie redding.
68' - inout Vervanging W-B - HENKENS Robin wordt vervangen door DESTORME David.
68' - inout Vervanging W-B - BLONDELLE Siebe wordt vervangen door VUKUSIC Ante.
73' - inout Vervanging LOKEREN - DUTRA Sergio Junior wordt vervangen door ABDURAHIMI Besart.
75' - yellow Gele kaart voor MARIC Mijat (LOKEREN)
75' - Vukusic probeert het met een rechtstreekse vrije trap, over doel
76' - Vukusic nu met een lange run, Maric houdt de nul op het bord.
78' - inout Vervanging LOKEREN - DE PAUW Nill wordt vervangen door REMACLE Jordan.
79' - Foutje van Sporting net buiten de halve maan, gevaarlijke plaats.
80' - Vukusic schiet over.
81' - De mexican wave rolt van de tribunes op Daknam, tot zover dat enkel het bezoekersvak niet deelneemt.
84' - Vermeulen probeert eene hard schot vanuit een scherpe hoek, Copa pakt.
85' - De tijd is bijna om. Krijgen we nog een 4e of nog een eerredder?
88' - inout Vervanging W-B - IBOU SAWANEH Ebrahima wordt vervangen door ROWELL Jonathan.
91' - Nog 2 minuten extra