KAA Gent

01/02/2015
Gumienny Serge
logo KAA Gent

0' - Peter Maes houdt vast aan het elftal dat won op KV Mechelen. De spelers hebben hun opwarming gehad op het oefenterrein om de grasmat in het stadion te sparen, dat ziet er nog altijd lelijk uit na de zware thuiswedstrijd tegen Genk.
1' - We zijn begonnen.
1' - Meteen Simon met een afstandschot, Verhulst gaat plat.
4' - Patosi met de voorzet die te ver waait, maar zo verdwijnt ie ei zo na in de winkelhaak, Sels moet zich reppen. Corner Lokeren.
6' - goal Doelpunt GENT - SIMON Moses
6' - Gent komt op voorsprong, Dejaegere zet de actie op, uiteindelijk komt de voorzet bij Simon die voorbij Verhulst tikt.
8' - Gent is met veel power aan de wedstrijd begonnen, dat resulteert in een vroege voorsprong voor de ploeg van Hein Vanhaezebrouck.
9' - De Pauw met de voorzet, Vanaken kopt over doel.
10' - Patosi met de lage voorzet, bij Gent weten ze er geen raad mee, Gershon devieert de bal dan maar in eigen doel voorbij Sels, Sporting met een gelukje terug langszij.
10' - goal Doelpunt LOKEREN - GERSHON Rami
13' - De Pauw met een laag schot, naast.
17' - goal Doelpunt GENT - SIMON Moses
17' - Odoi verlaat zijn positie en dat wordt cash betaald. Gent werkt momenteel af aan 100% en Simon is de beul momenteel.
18' - Mooi samenspel tussen Patosi en De Pauw, die laatste kapt zijn man uit, maar dan ligt Sels al in zijn voeten.
25' - Lokeren moet de bal aan Gent laten, dat nu een hoekschop afdwingt.
28' - Galitsios met een voorzet-schot, Patosi is te laat om op te duiken aan de tweede paal.
32' - Vanaken speelt de bal slecht in door een hobbel in het veld, het levert een counter op voor Gent die verijdelt wordt door Mertens.
37' - Gershon loopt Leye alweer onderuit, Gumienny houdt t bij een vermaning.
39' - Ondertussen is het beginnen miezeren op Daknam, slecht nieuws voor het veld.
42' - Vanaken krijgt de bal op de rand van de 16, maar daar lag het veld niet goed en door het opwippen van de bal gaat zijn schot huizenhoog over.
43' - goal Doelpunt LOKEREN - OVERMEIRE Killian
44' - Voorzet Vanaken, het is Killian Overmeire die de bordje in evenwicht brengt. Met het hoofd zowaar!
45' - Nog 1 minuut extra
46' - Lokeren trapt de tweede helft op gang.
48' - Overmeire terug aan het kanon, naast.
50' - Patosi met een schotje, ondertussen staan Maes en Vanhaezebrouck al lachend met elkaar te discussieren aan de zijlijn.
54' - Neto moet naar de kant voor verzorging, er was niemand in de buurt nochtans.
55' - De Lokerse spionkop is er niet met opgezet dat hun tifo niet mocht doorgaan, nu is er een spandoek "KBVB Red or Dead" te zien.
57' - Knappe vrije trap van Patosi, Maric kopt en Sels moet redding brengen.
59' - yellow Gele kaart voor GALITSIOS Giorgos (LOKEREN)
63' - yellow Gele kaart voor NETO Renato (GENT)
68' - yellow Gele kaart voor VANAKEN Hans (LOKEREN)
68' - Gumienny heeft de kaarten gevonden. Nu vliegt Vanaken op de bon.
72' - goal Doelpunt GENT - SIMON Moses
72' - yellow Gele kaart voor ODOI Denis (LOKEREN)
72' - Moses wordt diep gestuurd en speelt Verhulst uit. Een voorafgaande fout van Gen,t werd niet gefloten. Heel Daknam woest.
74' - goal Doelpunt LOKEREN - VANAKEN Hans
74' - Weer gelijk!!! Odoi met de schitterende actie op links, Vanaken werkt de voorzet binnen!
84' - inout Vervanging GENT - SAIEF Kenny wordt vervangen door MILICEVIC Danijel.
86' - inout Vervanging LOKEREN - PERSOONS Koen wordt vervangen door DESSERS Cyriel.
89' - inout Vervanging LOKEREN - DE PAUW Nill wordt vervangen door ANSAH Eugene.
89' - Peter Maes gooit alles in de strijd voorin.b Dessers en Ansah zijn ingevallen.
91' - 1 minuutje bij.
91' - Slechts 1 minuut extra
92' - inout Vervanging GENT - SIMON Moses wordt vervangen door KUMS Sven.