R Mouscron-Peruwelz

Doelpuntenmaker
Goal
goal38

0' - De geschorste Killian Overmeire wordt vervangen door Evariste Ngolok. Meljnak staat opnieuw in de basis. Hij vervangt de gekwetste Galitsios. Leye staat ook weer aan de aftrap, Dessers verhuist opnieuw naar de bank.
1' - We zijn eraan begonnen. De zon schijnt nog net tussen wat bomen op het veld.
3' - Dumesil komt ver uit. De Pauw komt niet tot een schot.
11' - Lokeren heeft het veldoverwicht in de eerste minuten, maar veel doelgevaar levert dat nog niet op.
16' - Goeie voorzet van Melnjak naar De Pauw. Die duwt in de handen van Dumesnil
19' - Eerste hoekschop van de wedstrijd. Maric kopt buiten
20' - Leye krijgt de bal centraal en staat 1 tegen 1 tegen zijn verdediger, maar hij laat de bal glippen en Dumensil kan oprapen.
20' - Voorzet De Pauw. Patosi krijgt de bal op een schoteltje aan de grote rechthoek, maar mikt naast.
26' - Boli krijgt de bal op het middenveld en stormt naar voor, zijn schot is zwak en gaat ruim naast.
28' - yellow Gele kaart voor PEYRE Thibaut (MOUSCRON)
28' - Patosi komt het strafschopgebied binnen. Peyre met duidelijk handspel. Maric met de penalty!
29' - goal Doelpunt LOKEREN - MARIC Mijat
35' - Mooie dubbelpass tussen Patosi en Vanaken. Leye komt voor doel maar mikt het leer richting cornervlag.
36' - Leye krijgt de bal in de 16 en staat vanuit een scherpe hoek alleen voor Dumesnil, met een hakje geeft hij Patosi de 2-0 op een presenteerblaadje, maar de middenvelder vindt nog een Waals been op zijn weg.
38' - goal Doelpunt MOUSCRON - RODELIN Ronny
38' - Verhulst flaterr op een pakballetje aan de rand van de zestien. Rodelin neemt het cadeau in dank aan.
40' - yellow Gele kaart voor PERSOONS Koen (LOKEREN)
40' - yellow Gele kaart voor MICHEL Julian (MOUSCRON)
45' - Rusten geblazen, Sporting kwam verdiend op voorsprong en was de betere ploeg, maar Verhulst liet de bal glippen en Rodelin profiteerde optimaal en scoorde in het lege doel, alles kan nog in de tweede helft.
46' - Dezelfde 28 mannen op en langs het veld om de tweede helft te starten.
49' - Lokeren eiste de bal op, maar moet weer op zoek naar een gaatje in de muur. En dat gaat moeizaam.
51' - Voorzet Maric, kopbal De Pauw. Niet zover naast
52' - Moeskroen met een tegenprik. Gano kan net niet goed zijn hoofd tegen een voorzet zetten, de bal hobbelt ver over de achterlijn.
60' - Het spelbeeld wordt slordiger, Moeskroen trekt achterin een muur op en de inspiratie is wat zoek bij Lokeren.
61' - De Pauw ontvangt een lange bal met een mooie controle, zijn voorzet bereikt Leye, maar die kan niet goed koppen.
68' - De bal belandt in de voeten van Vanaken. Schitterend schot, maar ook uitstekende redding van de keeper.
69' - inout Vervanging LOKEREN - PERSOONS Koen wordt vervangen door ANSAH Eugene.
71' - Peter Maes wil de 3 punten thuis houden en brengt Ansah. Het publiek is ook weer wakker geschoten.
74' - Gano met een slalom doorheen de verdediging, hij besluit gelukkig naast.
77' - inout Vervanging LOKEREN - PATOSI Ayanda wordt vervangen door ABDURAHIMI Besart.
79' - inout Vervanging MOUSCRON - GANO Zinho wordt vervangen door TURCAN Marvin.
85' - inout Vervanging LOKEREN - LEYE Mbaye wordt vervangen door DESSERS Cyriel.
86' - Maes kiest voor de aanval, maar zo kan Moeskroen tegenprikken, een schot van Rodelin vliegt naast.
88' - Hoekschop Abdurahimi, Ingason kopt naast.
90' - Desser omvergeduwd in de zestien, opnieuw penalty!
90' - yellow Gele kaart voor MONTEYNE Pieter-Jan (MOUSCRON)
90' - goal Doelpunt LOKEREN - MARIC Mijat
90' - Nog drie minuten extra
91' - Daknam haalt opgelucht adem, de 2e strafschop gaat ook binnen, zo lijkt de buit binnen via onze topschutter.
93' - Wedstrijd afgefloten. Lokeren geeft Moeskroen een ferme tik. Matchwinnaar is onze centrale verdediger Maric met 2 doelpunten vanop 11 meter. Lokeren in pole-position voor groepswinst.