KV Mechelen

16/05/2015
Van De Velde Joeri
logo KV Mechelen

1' - We beginnen de wedstrijd met huldiging voor onze Man van het Seizoen: Denis Odoi!
2' - De eerste hoekschop voor kv mechelen waait buiten, Verhulst mag uittrappen.
5' - Dessers met een enorme kans, maar de bal botst tegen de paal.
5' - De Pauw glipt door de buitenspelval, maar mist net
6' - #min 4.... een applaus gaat door het stadium #GregoryMertens
7' - En ook Patosi mikt naast. Drie grote kansen op evenveel minuten!
9' - Een eerste mooie kans voor Mechelen, Verhulst kan de bal wegwerken.
12' - goal Doelpunt MECHELEN - VESELINOVIC Dalibor
12' - Eerste kans voor de bezoekers en direct prijs! Veselinovic kopt binnen
13' - Vrije trap Patosi, Ngolok kopt over.
17' - Dessers dribbelt zich mooi vrij, kan voorzetten maar Vanaken komt millimeters te kort om de bal binnen te tikken.
22' - Galitsios met de voorzet, Ngolok kopt de bal ver over.
26' - Overmeire gaat neer, het spel heeft even stilgelegen. Ondertussen krijgt Dessers nog wat instructies mee van trainer Maes.
27' - Cisse probeert het van ver met een lage schuiver, metertje naast.
33' - Mooie kopbal van Patosie, Biebauw was goed gevolgd en heeft de bal klem.
34' - goal Doelpunt LOKEREN - NGOLOK Evariste
34' - Een afgeweken bal van Ngolok brengt de 1-1 op het bord. Verdiend!
37' - Paulissen haalt verrassend uit. Verhulst gaat goed plat.
38' - Mooi opgezette aanval door Patosi, Odoi krijgt de bal mee maar kan voor geen doel gevaar zorgen.
40' - Vanaken onderschept de bal, Galitsios, De Pauw, Overmeire,Odoi, Patsoi, Vanaken, Patosi... de bal gaat mooi rond voor het doel van Biebauw. Een niet gefloten fout op Patosi zorgt ervoor dat de aanval geen doelgevaar oplevert.
42' - Iedereen nu op de helft van Mechelen. Kan Lokeren voor de rust nog op voorsprong komen?
44' - Het is Mechelen die het tempo net voor de rust nog even de hoogte in stuurt. 2 kansen op 2min.
45' - Mechelen krijgt nog een hoekschop mee.
45' - De bal gaat buiten, een tweede hoekschop die geen doelgevaar oplevert. Er dient 1min extra gespeeld te worden in deze eerste helft.
50' - goal Doelpunt MECHELEN - NAESSENS Jens
50' - Naessens glipt langs de verdediging. Randje Offside? Hij werkt de counter keurig voorbij Verhulst. 1-2!
53' - Corner Lokeren en geharrewar in de zestien. Wat een kans die Ngolok over knalt!
56' - goal Doelpunt LOKEREN - NGOLOK Evariste
56' - De bordjes hangen weer gelijk. Voorzet Dessers, Ngolok laat het deze keer niet liggen. Hij schiet staalhard binnen
57' - De schaarse Mechelse aanvallen blijven aartsgevaarlijk. Paulissen mist de kopbal
59' - Zowel Overmeire als Galitsios krijgen even verzorging
61' - yellow Gele kaart voor CISSE Ibrahima (MECHELEN)
62' - Hoekschop genomen door Patosi, Ngolok kan aan de tweede paal net niet scoren.
65' - yellow Gele kaart voor OBRADOVIC Ivan (MECHELEN)
66' - Vrije trap Patosi, Ingason kan mooi koppen maar besluit naast doel.
69' - Hoekschop kv mechelen na een knappe redding van Davino Verhulst
69' - Wat een geharrewar na de hoekschop... gelukkig gaat de bal niet in doel.
69' - inout Vervanging LOKEREN - OVERMEIRE Killian wordt vervangen door TROMPET Jore.
70' - Wat een kans, de bal van Patosi gaat nipt naast.
70' - inout Vervanging MECHELEN - HANNI Sofiane wordt vervangen door WOLFSKI Rafal.
76' - Mechelen lijkt vermoeid te worden. Kan Lokeren in de slotfase van deze wedstrijd het verschil nog maken?
78' - inout Vervanging LOKEREN - DE PAUW Nill wordt vervangen door ABDURAHIMI Besart.
83' - inout Vervanging LOKEREN - DESSERS Cyriel wordt vervangen door LEYE Mbaye.
84' - inout Vervanging MECHELEN - NAESSENS Jens wordt vervangen door CLAES Glenn.
85' - Hoekschop Lokeren, kopbal Maric metertje over
87' - inout Lokeren wil nog maar slaagt er niet in zijn kansen af te maken.
90' - inout Vervanging MECHELEN - DE PETTER Steven wordt vervangen door VAN DAMME Joachim.
90' - Counter Lokeren. Abdurahimi besluit over
91' - yellow Gele kaart voor GALITSIOS Giorgos (LOKEREN)
92' - 3min extra tijd