Waasland-Beveren

30/08/2015
Laforge Nicolas
logo Waasland-Beveren

0' - Ticinovic is geblesseerd, Patosi gestraft. Melnjak en Starzynski nemen hun positie in.
4' - Geweldige sfeer op Daknam. Maar nog geen kansen.
9' - De beide teams lijken aan elkaar gewaagd.
11' - Eerste corner voor WB en meteen een tweede en een derde en zelfs een vierde. Maar het levert de bezoekers niets op.
17' - Goeie pass Starzynski, Henkinet plaatst de poging van Ghadir in hoekschop. Die wordt door de keeper van onder de lat gehaald.
24' - Lokeren heeft het initiatief genomen en dreigt meer. Nu nog zuiverder worden in de passing. Ook het uitverdedigen is vaak te slordig.
27' - yellow Gele kaart voor MARIC Milos (W-B)
27' - Splijtende voorzet Odoi en harde kopbal van Enoh op de onderkant van de lat.
28' - yellow Gele kaart voor GANO Zinho (W-B)
33' - Veel onzuiverheden in de passing. Ook Bob Peeters krabt zich in de weinige haren.
40' - Voorzet Odoi, Ghadir net niet met het hoofd
40' - Bolbat kan zich vrijkappen, hij mikt naast.
45' - RUST : Een tamelijk evenwichtige wedstrijd is aan de rust nog steeds 0-0. Lokeren kwam het dichtste bij een doelpunt. Een kopbal van Enoh belandde op de onderkant van de lat. En een schot van Bolbat ging een metertje naast. Copa kreeg geen lastige ballen te pakken.
46' - 8876 toeschouwers voor deze Wasico. Krijgen we meer te zien in de tweede helft?
49' - Milos Maric met de vrije trap, Copa tikt over de lat.
50' - Melnjak schiet een gat in de lucht en biedt zo een mooie kans aan voor de bezoekers. Copa is wel nog bij de pinken.
53' - inout Vervanging LOKEREN - STARZYNSKI Filip wordt vervangen door ABDURAHIMI Besart.
55' - inout Vervanging LOKEREN - BOLBAT Serhiy wordt vervangen door PATOSI Ayanda.
56' - inout Vervanging W-B - MYNY Olivier wordt vervangen door VANZO Floriano.
62' - goal Doelpunt W-B - EMOND Renaud
62' - Een zoveelste hoekschop voor Beveren en Edmond kopt binnen.
64' - Schotje Jans, Copa pakt.
66' - Heet standje voor de Beverse goal. Henkinet moet de bal lossen maar Sporting kan niet profiteren.
67' - goal Doelpunt LOKEREN - NGOLOK Evariste
68' - Lokeren kan snel gelijk maken. Op corner kopt Ngolok binnen.
69' - Moulin trapt van ver naast.
71' - Mooie Lokerse aanval. Samenspel Ghadir - Patosi, maar Ayanda stuit op Henkinet.
74' - Gang wordt in de diepte gestuurd maar besluit voorlangs.
74' - Slap verdedigen van Ingason. Edmond biedt Gano het doelpunt aan maar hij knalt onbesuisd over.
77' - inout Vervanging LOKEREN - GHADIR Mohammad wordt vervangen door ANSAH Eugene.
77' - Flitsende trap van Patosi, maar de lat.
80' - Voorzet Patosi, NGolok kan net niet bij de bal. Deze wedstrijd kan nog alle kanten uit.
81' - goal Doelpunt W-B - LANGIL Steeven
86' - Henkinet kan zo maar een aanval lanceren op links. Voorzet teruggelegd tot bij Langil die Copa verschalkt.
90' - inout Vervanging W-B - LANGIL Steeven wordt vervangen door MSILA Zakaria.
90' - Het ziet er naar uit dat Waasland-B voor het eerst gaat winnen in Daknam.
91' - Nog minstens 4 minuten
92' - yellow Gele kaart voor ANSAH Eugene (LOKEREN)
93' - inout Vervanging W-B - GANO Zinho wordt vervangen door IBOU SAWANEH Ebrahima.
95' - EINDE : Eerste keer in vele jaren dat Waasland-B een betere ploeg heeft en dan ook geen verrassing dat ze de drie punten halen op Daknam.