St.-Truidense VV

16/04/2016
Van Driesche Bram
logo St.-Truidense VV

0' - Maric is geschorst;Carlos geblesseerd. Sporting begint met een vertimmerde defensie aan deze wedstrijd.
7' - Eerste hoekschop voor de bezoekers die in tegenstelling tot Lokeren toch enige drang naar voor tonen.
9' - Coelho met een knap, Dutoit redt met moeite.
18' - yellow Gele kaart voor ERICHOT Yvan (STVV)
20' - Kotysch wordt opzij gezet door Ninaj. We hebben dit al op de stip zien belanden...
21' - Proschwitz met een vrije trap. Net over de deklat.
25' - Bagayoko maakt hands maar ook hier wordt geen penalty gegeven.
27' - Harbaoui neemt een cadeau van de Truiense defensie met dank aan. Zijn schot wordt echter nog afgeblokt. Bolbat mikt de herneming nipt naast.
29' - Bagayoko kan voorzetten. Proschwitz kopt over.
33' - yellow Gele kaart voor BAGAYOKO Mamadou (STVV)
40' - yellow Gele kaart voor GALITSIOS Giorgos (LOKEREN)
45' - Op slag van rust nog een mooie kans van Sporting. Miric kan voorzetten, de kopbal van Harboui wordt door Dutoit uit doel geranseld.
48' - Coelho stuurt Harbaoui diep. Dutoit is net iets sneller.
50' - Hoekschop van Bolbat, de kopbal van Ingason gaat er niet in.
56' - Mooie actie van sporting, maar -tekenend voor de wedstrijd- knalt Coelho huizenhoog over.
57' - inout Vervanging LOKEREN - BOLBAT Serhiy wordt vervangen door PATOSI Ayanda.
57' - yellow Gele kaart voor MIRIC Marko (LOKEREN)
58' - inout Vervanging STVV - HENDRICKX Gaetan wordt vervangen door DE NORRE Casper.
66' - Snelle tegendruk van STVV, Gerkens moet het afleggen in een duel met Galitsios
71' - inout Vervanging STVV - GERKENS Pieter wordt vervangen door TCHITE Meme.
74' - inout Vervanging LOKEREN - COELHO Jakson Avelino wordt vervangen door ENOH Lowis Mbah.
77' - inout Vervanging STVV - SWERS Iebe wordt vervangen door ONO Yuji.
85' - inout Vervanging LOKEREN - MIRIC Marko wordt vervangen door TICINOVIC Mario.
86' - yellow Gele kaart voor RODRIGUES DE SOUZA Allan (STVV)
87' - Patosi met een vrije trapnet buiten de grote rechthoek. Dutoit bokst de bal eruit. De rebound belandt tegen de deklat. Bijna had deze draak een winnaar!
90' - goal Doelpunt LOKEREN - TICINOVIC Mario
90' - Dan toch! De bal belandt op het hoofd van Ticinovic en gaat zowaar in doel! Nog 2 minuten extra.
91' - red Rode kaart voor KOTYSCH Sascha (STVV)
92' - Kotysch haalt Enoh neer, hij mag iets vroeger gaan douchen.
92' - Patosi mikt de vrije trap naast. Meteen ook het eindsignaal